Re: Samen een nieuwe bodemplaat kopen ?? Wie doet mee??
Nou ik heb bericht terug uit Polen.
Beste alex6715,
Hallo,
der Versand kostet 36? für ein Paket. In ein Paket können wir max.5 Unterfahschütze einlegen.
MfG
- dis-autoparts Klik op Reageren om via Mijn berichten te beantwoorden, of ga naar je e-mailaccount om te reageren
--------------------------------------------------------------------------------
Van: alex6715
Aan: dis-autoparts
Onderwerp: Odp: Wysy?ka: U?ytkownik alex6715 wys?a? wiadomo?? dotycz?c? przedmiotu CITROEN C5 01-04 benzin UNTERFAHRSCHUTZ MOTORSCHUTZ nr250452015066
Verzenddatum: 27-12-2010 22:21:29 CET
Witaj, dis-autoparts,
Ich bin in die Niederland mit dem
www.c5club.nl ans sehen wieviel leute einen unterfahrschutz benoetigen. In Holland sind wegen die schnee vielen kaput gegehen.
Wieviel kostet die versand fur 5 bis 10 untefahtschutzen. Koennen sie bitte einen indicationen geben.
Vielen dank schoen
Alex
Ede
Holland
- alex6715
--------------------------------------------------------------------------------
Od: dis-autoparts
Do: alex6715
Temat: Re: Verzending: alex6715 heeft een bericht gestuurd over CITROEN C5 01-04 benzin UNTERFAHRSCHUTZ MOTORSCHUTZ objectnummer 250452015066
Data wys?ania: 20-dec-10 11:10:49 CET
Beste alex6715,
Hallo,
der Versand kostet 36?.
MfG
- dis-autoparts
Let even niet op mijn duits mar op de zijne
Ze kunnen maximaal 5 "unterfahrschutzen" leveren in een pakket.
De bodemplaat kost 21 euro per stuk en de verzendkosten per 5 stuks zijn 36 euro.
Dit gaat na een rekensommetje je
dus 28,20 euro kosten als we met zijn 5 en zo'n ding bestellen.
Persoonlijk vind ik dit wel acceptabel.
Wat de kwaliteit betreft weet ik het natuurlijk ook niet maar dit bedrijf levert ook voor allerlei andere merken en types van die unterfahrschutzen.

. Als je googled dan komen zij toch steeds weer naar boven als een van de \belangrijkste leveranciers van die dingen.
Ik hoor graag wie er mee wil doen.
Dan kan ik ze zo begin januari 2011 bestellen