Iemand ervaring hiermee?
Vind het eigenlijk te sullig om hiermee naar de garage te gaan
Die ben ik dus vergeten te bestellen toen ik laatst bij de dealer was, en het schiet me nu weer te binnen wat het was wat ik moet bestellenHarm van Beek schreef:Met de korte spriet kan ik zo door de wasstraat. I tested it!

Voorheen Ph2V6: 
Enkelbreuk?Rene schreef:Maar let op je voet!!!

Het probleem is dat de antenne er weer opgedraaid wordt terwijl de voet nog vochtig is, spuit een beetje siliconenspray in de schroefdraad van de antenne en hij gaan altijd weer los!manonbridges schreef:Ik vind het nogal merkwaardig, dat jullie allemaal moeilijke capriolen moeten uithalen om je antenne los te maken. Die van mij kan ik met wat kracht zo met mijn handen uit de voet draaien.
Dan heb je mazzelmanonbridges schreef:Ik vind het nogal merkwaardig, dat jullie allemaal moeilijke capriolen moeten uithalen om je antenne los te maken. Die van mij kan ik met wat kracht zo met mijn handen uit de voet draaien.

Ik weet niet naar welke wasstraat jij gaat, maar de wasstraten die ik ken hebben een droger die na de wasbeurt de auto aan de bovenzijde droogblazen, nadat er een waxlaag op is aangebracht.Klaverblaadje schreef:Het probleem is dat de antenne er weer opgedraaid wordt terwijl de voet nog vochtig is, spuit een beetje siliconenspray in de schroefdraad van de antenne en hij gaan altijd weer los!