Ik was mijn C5

Totaal aantal stemmen: 496
wekelijks met de hand (47) 9%
wekelijks in de wasstraat (15) 3%
wekelijks in de wasbox (dus o.a. met hogedrukreiniger) (13) 3%
om de week met de hand (56) 11%
om de week in de wasstraat (34) 7%
om de week in de wasbox (dus o.a. met hogedrukreiniger) (29) 6%
minder dan eens in de twee weken (met de hand) (101) 20%
minder dan eens in de twee weken (in de wasstraat) (124) 25%
minder dan eens in de twee weken ( in de wasbox) (38) 8%
Wassen? Wasda? (39) 8%
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4493
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
(en hoe voorkom ik dat ik elke keer weer bij thuiskomst zie dat ik weer een paar stukjes op de portieren gemist heb)
Iemand vragen of het zo goed gewassen is, :smt023
meestal ben je zelf verblind door al dat wassen, :smt004

Peter
Groeten, Peter

Sinds 10-11-12 zonder dame......
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Berichten: 435
Lid geworden op: 26 jan 2009 17:50
Auto: C5 Break Exclusive
Opties: Alles behalve inbouw nav.
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2002
Energielabel: D
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Gris Orageux
Gebruikersavatar
C5club Bikkel
C5club Bikkel
EW schreef:Zo, die wheel-sealant is echt goed spul!
He wat leuk dat je dit product nu ook ontdekt hebt :D.. echt geniaal!
Audi A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010
Inmiddels ex-C5 PH1 bezitter, die rijdt nu rond in het oosten van Nederland. 47-JD-**
Gebruikersavatar
EW
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Berichten: 5296
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:50
Auto: C4GP 2.0 16V LPG-G3
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Organummer: 11176
kilometerstand: 201000
Kleur: nocciola
Gebruikersavatar
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Re: Wassen & poets topic ...

Bericht door EW »

Die iemand neem ik altijd wel mee, maar die vond zelf al dat we het allemaal heel mooi schoon gemaakt hebben (gelukkig heeft hij inmiddels wel door dat hij niet de groene kant van zijn sponsje mag gebruiken)
C4GP 2.0 16V LPG-G3
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Gebruikersavatar
Beheerder
Beheerder
Yep vuil vliegt eraf, top spul, ;)

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
Gebruikersavatar
EW
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Berichten: 5296
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:50
Auto: C4GP 2.0 16V LPG-G3
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Organummer: 11176
kilometerstand: 201000
Kleur: nocciola
Gebruikersavatar
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Re: Wassen & poets topic ...

Bericht door EW »

SkyBuMp schreef:
EW schreef:Zo, die wheel-sealant is echt goed spul!
He wat leuk dat je dit product nu ook ontdekt hebt :D.. echt geniaal!
Tja, lees maar eens terug hier...
Nu heb ik inderdaad de werking ervan ontdekt.
C4GP 2.0 16V LPG-G3
Gebruikersavatar
EW
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Berichten: 5296
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:50
Auto: C4GP 2.0 16V LPG-G3
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Organummer: 11176
kilometerstand: 201000
Kleur: nocciola
Gebruikersavatar
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Re: Wassen & poets topic ...

Bericht door EW »

Menno schreef:Yep vuil vliegt eraf, top spul, ;)

Nou alleen nog een keer een moment vinden om de zomervelgen onderhanden te nemen.
C4GP 2.0 16V LPG-G3
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 674
Lid geworden op: 08 apr 2009 21:23
Auto: c5 HDI 2.0 Tourer 16V Exclusive
Opties: Navi-drive3D, 18"velgen,afneembare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11818
Productienummer: 10150
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 110000
Kleur: fulminator grijs
Gebruikersavatar
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Gisteren mijn dame ook een poetsbeurt gegeven... na die sneeuwperiode was ze gewoon niet meer om aan te zien ;)
nu zijn we klaar voor de volgende winterstoot !!!
Beheerder
Beheerder
Berichten: 33398
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën & Peugeot
Brandstof: Benzine
Gebruikersavatar
Beheerder
Beheerder
Ik zou eigenlijk ook ff naar de wasbox moeten rijden, maar geen zin in ... :oops:

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Peugeot 208 1.2 GT Hybrid 145 Gris Selenium ‘25
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4493
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
Met een beetje mazzel morgen de dame even wassen, :smt023
beetje afhankelijk van het weer dus, ;)

Peter
Groeten, Peter

Sinds 10-11-12 zonder dame......
Gebruikersavatar
EW
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Berichten: 5296
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:50
Auto: C4GP 2.0 16V LPG-G3
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Organummer: 11176
kilometerstand: 201000
Kleur: nocciola
Gebruikersavatar
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Re: Wassen & poets topic ...

Bericht door EW »

Ik was er op een tijdstip dat het er normaal heel rustig is. Er waren nog net geen wachtenden, maar wel volle bak.
C4GP 2.0 16V LPG-G3
C5club Executive
C5club Executive
Berichten: 1720
Lid geworden op: 08 feb 2010 18:39
Auto: C4 berline
Opties: image
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 75000
Kleur: noir obsidien (exl)
Gebruikersavatar
C5club Executive
C5club Executive
nu even niet
straks gaat het weer vriezen en heb ik overal vocht tussen
de rubbers,de spiegels,de sloten
nee hoor ik heb eerst een laagje vuil op de auto en dan pas alle zout en pekel
en natuurlijk een goede was op de lak ,eerst moet de winter weer weg zijn dan pas word ze weer met de hand
gewassen

en wil je hem helemaal schoon hebben ,zonder stukjes over te slaan
WAS ALLES TWEE KEER
simpel en doeltreffend
vr gr KlaasS

think positive

auto historie:citroen dyane,simca 1100,opel kadett city,vw passat,mazda 323gt,ford escort,
opel e kadett sedan,opel e kadett sedan,vw passat,mercedes vito,saab 900 s,saab 900i,
vw t4,citroen xsara piccasso,seat marbella,citroen C5 break,porsche924
,,citroenc4 berline,agm retro scooter
Gebruikersavatar
EW
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Berichten: 5296
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:50
Auto: C4GP 2.0 16V LPG-G3
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Organummer: 11176
kilometerstand: 201000
Kleur: nocciola
Gebruikersavatar
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Re: Wassen & poets topic ...

Bericht door EW »

Ohja, rubber van het rechter achterportier invetten...
C4GP 2.0 16V LPG-G3
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 674
Lid geworden op: 08 apr 2009 21:23
Auto: c5 HDI 2.0 Tourer 16V Exclusive
Opties: Navi-drive3D, 18"velgen,afneembare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11818
Productienummer: 10150
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 110000
Kleur: fulminator grijs
Gebruikersavatar
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
talkpoeder is ook goed voor de rubbers ;)
C5club Fan
C5club Fan
Berichten: 70
Lid geworden op: 31 jan 2010 10:10
Auto: C5 Tourer 2.0 L 16V Exclusive Automaat
Opties: Pack Detec 4 Exclusive, Panoram. Glazen Dak
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2008
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11495
Productienummer: 10332
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 83.000
Kleur: Bleu Bourrasque
Gebruikersavatar
C5club Fan
C5club Fan
Ik heb 'r vrijdag gewassen en na 1 ritje was ze weer smerig. Momenteel is het redelijk zinloos.
Autohistorie: Audi 100 CD, Volvo 760 GLE TD, Volvo740 GL LPG, Volvo 940 GLE TD, Volvo V40 1.9 TD, Volvo V70 140PK, Volvo V70, Volvo S80 D5, Volvo V70 170PK
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 674
Lid geworden op: 08 apr 2009 21:23
Auto: c5 HDI 2.0 Tourer 16V Exclusive
Opties: Navi-drive3D, 18"velgen,afneembare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11818
Productienummer: 10150
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 110000
Kleur: fulminator grijs
Gebruikersavatar
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
dat ze onmiddellijk weer vies wordt is gewoon zo.... maar ik laat ze dan een halve dag op mijn oprit staan blinken zonder er mee te rijden ;) gewoon genieten :mrgreen: ..... elke voorbijganger te zien kijken met die jaloerse blik :smt190
Plaats reactie