Parrot CK3100 kabels wegwerken
Hoi! Vandaag heb ik onze 'nieuwe' C5 berline (zie profiel) opgehaald. Had al een parrot ck3100 liggen, en een brodit proclip (voor op het centraal-linker ventilatierooster) voor m'n brodit actieve telefoon houder (navigatie).
De carkit is goed aangesloten op de radio, dat gaat allemaal prima. Draadjes doorgeknipt en doorverbonden (oranje op groen) zodat de carkit ook echt uit gaat als het contact wordt uitgezet. Ik zit nu alleen met het wegwerken van de kabels en de plaats van de mircrofoon en het beeldschermpje. Ik heb nu ff vlug geprobeerd de microfoon bij de binnenspiegel te plaatsen, kabel via de dakrand langs de linker A-stijl. Daar issie goed weg te werken, maar dan moet de kabel bij de buitendeur langs het dashboard onder het stuur langs en dat is niet echt ideaal. Kan de kabel van de microfoon ook eenvoudig langs de passagierskant? Ik zag zo geen mogelijkheid bij het dashboard kastje?
Ik ben ook nog aan het twijfelen over de plaats van het schermpje. Eerst dat ik het linkerventilatierooster, maar dit zit relatief ver weg. Toen ik bezig was legde ik het schermpje even in het bakje voor de pook (automaat), dat is eigenlijk ook geen gekke plek. Ik weet alleen niet of dat bakje eruit kan en of de kabel daar ergens weggewerkt kan worden richting de radio?
Kortom, ik zoek dus wat tips

Liefst met foto's, want heel handig ben ik niet
Het is hier nu helaas schijtweer dus ik ga morgenmiddag/avond pas verder. Tot die tijd verzamel ik graag jullie commentaar