wel voor het goede een paar keer op en neer halen,

heb geen strepen op m'n uniform colbert kunnen ontdekken,

o ja, misschien effe de auto even open laten staan,
siliconen geur is echter zo vervlogen maar als je er niet van houdt...

Peter
Je kunt er ook afgewerkte olie op smeren.Maarten schreef:Is WD40 ook een geschikte spray daarvoor? Die heb ik nog liggen.
Het was een serieuze vraagPloffie schreef:Je kunt er ook afgewerkte olie op smeren.Maarten schreef:Is WD40 ook een geschikte spray daarvoor? Die heb ik nog liggen.
En hopen dat dat niet te scherp wordt. Zonde van je nette kleren.Ploffie schreef:Daarom zei ik ook dat je cockpitspray moet gebruiken, beide kanten inspuiten, met een lap afvegen, klaar.
Rafels aan de zijkanten zaten er bij mij ook aan, er af fikken met een aansteker en hij is weer zo strak als een huis..
Ik had dit probleem ook, stond al met cockpitspray klaar voor de klus, echter nog maar even de samenstelling opgezocht. Bleek op basis van bijenwas ipv siliconen. Gelukkig had ik nog siliconen spray. Gordels gaan als een speer nu! Weer een irritatiepuntje opgelost met dank aan dit geweldige forum!Exclusive1991 schreef:Zelf heb ik dit probleem ook met mijn C5. Ik had nog overwogen om een ''nieuwe'' gordel te bestellen bij de dealer. Aangezien ik verwacht dat het niet goedkoop zal wezen ga ik ook maar eerst even met cockpitspray proberen.