Ik was mijn C5

Totaal aantal stemmen: 496
wekelijks met de hand (47) 9%
wekelijks in de wasstraat (15) 3%
wekelijks in de wasbox (dus o.a. met hogedrukreiniger) (13) 3%
om de week met de hand (56) 11%
om de week in de wasstraat (34) 7%
om de week in de wasbox (dus o.a. met hogedrukreiniger) (29) 6%
minder dan eens in de twee weken (met de hand) (101) 20%
minder dan eens in de twee weken (in de wasstraat) (124) 25%
minder dan eens in de twee weken ( in de wasbox) (38) 8%
Wassen? Wasda? (39) 8%
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 10662
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:PHEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2025
Energielabel: A
kilometerstand: 3000
Kleur: Wit
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
je moet eens die reportage van die c4picasso zoeken..
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 10662
Lid geworden op: 27 mei 2006 22:02
Auto: Honda C-RV E:PHEV
Opties: Van alles
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2025
Energielabel: A
kilometerstand: 3000
Kleur: Wit
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
deze dus...

http://forum.carclean.nl/cc_postst3854/ ... Black.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 674
Lid geworden op: 08 apr 2009 21:23
Auto: c5 HDI 2.0 Tourer 16V Exclusive
Opties: Navi-drive3D, 18"velgen,afneembare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11818
Productienummer: 10150
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 110000
Kleur: fulminator grijs
Gebruikersavatar
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
:smt038 blink blink
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 14788
Lid geworden op: 28 mei 2006 00:36
Auto: C5X ë-EAT8 Feel Hybride 225pk
Opties: Geen idee
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2022
Energielabel: A
Phase: C5 X
Organummer: 00000
Productienummer: 00000
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 28000
Kleur: Magnetic Blue
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
Mijne is gisteren ook weer met het handje gewassen: eerst de 2Cv, toen de C1 en als laatste mijn C5.

Erg aardig van deze persoon. :smt203
Groeten,
Harm.

Na 2x VAG, BX, 3 Xantia's, ZX, XM, wat andere merken, DS3 en DS4-en tot 20-05-2022 nu een C5X Feel PHEV en 2CV 6 (1985), Daf750 (1963), Volvo 66 GL (1976, 1978) als 2e daily drivers.
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Berichten: 253
Lid geworden op: 07 jul 2010 10:42
Auto: Xantia / C5 1.6 Automaat Tourer 08-2010.
Opties: Bijna Alles
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: A
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 200.000
Kleur: zwart metalic
Gebruikersavatar
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Remco78 schreef:Machinaal, zoals ik je afgelopen zaterdag al vertelde.
Met de hand gaat niet lukken of je moet Popeye heten....

Maar zoals ik ook zei, je hoeft er echt geen dure machine voor te kopen.
Met een excentrische schuurmachine lukt dit zeker.
Let bij aanschaf wel op de uitslag van de schuurzool.
Zorg dat dit in elk geval meer dan 2mm is en bij voorkeur zelfs 5mm.
Ik ben nog niet langs geweest, garageboer was op vakantie en ik wil gaan als de zon schijnt zodat hij het goed kan zien allemaal.
Op z'n vroegst woensdag, heb morgen de heledag cursus.

Anders moeten wij maar eens afspreken hoe wat wanneer Remco.
Bier maakt meer goed dan vrouwen kapot kunnen maken!!

C5 phII, 2.0I 16 V Exclusief Bj. 2005, Gris fulminator. AL4.

Grts Erik (Bikkel)
C5club Executive
C5club Executive
Berichten: 1720
Lid geworden op: 08 feb 2010 18:39
Auto: C4 berline
Opties: image
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 75000
Kleur: noir obsidien (exl)
Gebruikersavatar
C5club Executive
C5club Executive
zo net even onze zwarte franse dame in bad gedaan :cit20
het werd ook echt tijd dat dat weer eens gebeurde
maar het helpt zo weinig :smt089
ik rijd elke dag over wegen waar ze met de aanleg van nieuwe riolen en fietspaden aanhet werk zijn
en dan ligt er meer modder en grond op de weg dan me lief is
en dat met de vele buien van de afgelopen tijd en de vele bietenvrachtauto's in en om groningen ,dan weten jullie wel dat ze niet erg lang schoon blijft!
vr gr KlaasS

think positive

auto historie:citroen dyane,simca 1100,opel kadett city,vw passat,mazda 323gt,ford escort,
opel e kadett sedan,opel e kadett sedan,vw passat,mercedes vito,saab 900 s,saab 900i,
vw t4,citroen xsara piccasso,seat marbella,citroen C5 break,porsche924
,,citroenc4 berline,agm retro scooter
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
Berichten: 674
Lid geworden op: 08 apr 2009 21:23
Auto: c5 HDI 2.0 Tourer 16V Exclusive
Opties: Navi-drive3D, 18"velgen,afneembare trekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11818
Productienummer: 10150
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 110000
Kleur: fulminator grijs
Gebruikersavatar
C5club Die-Hard
C5club Die-Hard
en zeker al niet als ze een zwarte kleur heeft 8-)
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4493
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
Zo vandaag pappa dag ..... en dan geen kindertjes thuis. :smt089
Wat nu te doen? :idea:
DE DAME MAG IN BAD!!! :smt038
Wat een rustgevend karwei(tje). :smt203
Ze heeft van de week ook al een nieuw dopje gekregen,
was spontaan van d'r bandje gelopen, :smt089
en meteen m'n MP poetsmachientje geprobeerd.
Zo zeg dat doet de dame (en mij) goed,
ze straalt er helemaal van. :smt004
Alleen heb je wel ineens veel vrienden ;)
als je voor het huis de dame staat te wassen en poetsen.
Zelfs de bakker vroeg of ik nog tijd over had, :smt017
ja hoor als je de rest van het jaar gratis levert :lol: :lol:

Peter
Groeten, Peter

Sinds 10-11-12 zonder dame......
Gebruikersavatar
EW
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Berichten: 5296
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:50
Auto: C4GP 2.0 16V LPG-G3
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Organummer: 11176
kilometerstand: 201000
Kleur: nocciola
Gebruikersavatar
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Re: Wassen & poets topic ...

Bericht door EW »

Het moet niet gekker worden...

het is rotweer, dus ben ik de auto maar weer eens gaan wassen.

Nu staan ook eindelijk de portieren en de achterklep in de was.


Toch wel fijn hoor met dit weer: Lekker rustig bij de wasbox en niemand die er wat van zegt dat je zelf allerlei zooi meeneemt.
C4GP 2.0 16V LPG-G3
C5club Executive
C5club Executive
Berichten: 1720
Lid geworden op: 08 feb 2010 18:39
Auto: C4 berline
Opties: image
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 75000
Kleur: noir obsidien (exl)
Gebruikersavatar
C5club Executive
C5club Executive
ik neem altijd mijn eigen emmer,spons en zeep mee
ook als het druk is en heb nog nooit gezeur gehad!
maar ik heb het vandaag overgeslagen ,druk in en om het huis!
ze moet even een weekje wachte
vr gr KlaasS

think positive

auto historie:citroen dyane,simca 1100,opel kadett city,vw passat,mazda 323gt,ford escort,
opel e kadett sedan,opel e kadett sedan,vw passat,mercedes vito,saab 900 s,saab 900i,
vw t4,citroen xsara piccasso,seat marbella,citroen C5 break,porsche924
,,citroenc4 berline,agm retro scooter
Gebruikersavatar
EW
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Berichten: 5296
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:50
Auto: C4GP 2.0 16V LPG-G3
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Organummer: 11176
kilometerstand: 201000
Kleur: nocciola
Gebruikersavatar
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Re: Wassen & poets topic ...

Bericht door EW »

Heel veel doen dat.

Maar ik vind het niet kunnen om in de wasbox de auto in de was te gaan zetten als er mensen staan te wachten.

Dan rijd ik normaal gesproken liever even naar huis om het daar te doen.
C4GP 2.0 16V LPG-G3
V.I.P.
V.I.P.
Berichten: 4493
Lid geworden op: 29 jun 2010 19:56
Auto: Renault Grand Modus 1.5 DCI
Opties: Xenon
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2008
Energielabel: C
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 215.101
Kleur: Blauw
Gebruikersavatar
V.I.P.
V.I.P.
Ik rijd sowieso niet naar een wasbox, :|
alleen in de winters als het niet anders kan, :smt017
normaal gesproken gewoon thuis wassen en poetsen, :smt023
heeft ook als voordeel dat ik m'n stoepje schoon kan spuiten, :smt038
twee vliegen in klap dus, :lol:

Peter
Groeten, Peter

Sinds 10-11-12 zonder dame......
C5club Top executive Poster
C5club Top executive Poster
Berichten: 4115
Lid geworden op: 30 nov 2008 00:06
Auto: C3 VTI 1.4 Exclusive
Opties: Zenith voorruit, kindertoetertje, Veringvrij.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 13000
Kleur: Gris Thorium
Gebruikersavatar
C5club Top executive Poster
C5club Top executive Poster
Munsterhuis EW?
De testrijders van Citroën? Dat zijn wij zelf!

When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.

Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
Gebruikersavatar
EW
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Berichten: 5296
Lid geworden op: 28 mei 2006 15:50
Auto: C4GP 2.0 16V LPG-G3
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2007
Energielabel: C
Organummer: 11176
kilometerstand: 201000
Kleur: nocciola
Gebruikersavatar
C5club V.I.P.
C5club V.I.P.
Re: Wassen & poets topic ...

Bericht door EW »

Peebee schreef: normaal gesproken gewoon thuis wassen en poetsen, :smt023

Tja, dat mag hier dus niet in de wijk. Al het water wat op de straat loopt, verdwijnt hier of in de grond of in de Glanerbeek.


En inderdaad Plof: Munsterhuis.
Dat is de enige die ook niet overal met grote letters heeft staan dat je geen eigen spul mee mag nemen.
C4GP 2.0 16V LPG-G3
C5club Top executive Poster
C5club Top executive Poster
Berichten: 4115
Lid geworden op: 30 nov 2008 00:06
Auto: C3 VTI 1.4 Exclusive
Opties: Zenith voorruit, kindertoetertje, Veringvrij.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 13000
Kleur: Gris Thorium
Gebruikersavatar
C5club Top executive Poster
C5club Top executive Poster
Ik ben er wel eens een enkele keer geweest, altijd proberen voor zo min mogelijk euries zo veel mogelijk water te krijgen.

Doe het toch op de oprit, zo eens in de 2 a 3 maand...
De testrijders van Citroën? Dat zijn wij zelf!

When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.

Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
Plaats reactie