@willemcj: Zie nu pas dat mijn tweede Lexia dus ook bij Autodiagstore vandaan komt. Belooft niet veel goeds, maar tot nu toe doet-ie het nogwillemcj schreef:Mijn apparaat komt via Ebay bij Autodiagstore (China) vandaan.

@willemcj: Zie nu pas dat mijn tweede Lexia dus ook bij Autodiagstore vandaan komt. Belooft niet veel goeds, maar tot nu toe doet-ie het nogwillemcj schreef:Mijn apparaat komt via Ebay bij Autodiagstore (China) vandaan.
Herman schreef:Tja de mijne ook is dus china/HK
Probeer deze eens!
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... SA:NL:1123" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja, maakt geen verschil.JW-NHS schreef:Heb je het probleem met zowel de korte als de lange USB verbindingskabel?
Groet,
JW
Die van mij heeft de hele vorige winter geen melding gedaan, leg ik in april mijn zomerbanden terug en krijg na een dag al een melding van te lage bandenspanning, als iemand het snapt mag hij het zeggen.willemcj schreef:Merkwaardig trouwens, sinds dinsdagavond zitten mijn winterbanden er weer onder. Maar de boordcomputer heeft nog geen kik gegeven (sensoren zijn niet uitgeschakeld)