Re: Melding vering defect!
Vervolg ( nieuwe bladzijde anders vliegt het beeld op en neer met typen hier

)
Dan nog even vermelden dat de spanning er af moet van de accu , maar accu los nadat 3 min. het contact uitstaat, want de boordcomputer moet alles eerst kunnen weg schrijven.
Oké met mijn nagezien oudepomp er weer in stroom er op en testen aan de Lexia maar toen had ik dat de hydropomp niet wilde draaien en bij alle testen hoorde ik wel de kleppen maar niet pompen.
geen druk en niet stijgen.
probleem dacht ik, en de tank los olie er uit en bij de pomp alle nazien, wist het niet , dan maar naar huis.
Dat was gisteren.
Vandaag al vroeg heen om verder tegaan, maar had vannacht een heldere ingeving, van de vorige keer het tankje onder druk brengen en mijn fop sensor draadje mee om de pomp te testen.
foptester aangesloten en spanning er op ja hoor motor draait.
Dus pomp werkt.
Alles weer aangesloten tank weer vullen, aan de lexia en ja nu kon ik de pomp via de lexia aansturen.
De auto op 4 velgen onde de wielen gezet anders staat hij telaag en kan de krik er niet onderuit.
Dus nu kan ik testen als hij omhoog komt.
Auto starten en drukken op de knoppen hoog/laag maar deed niks.
Oh ja wat had ik ook weer vannacht? druk op de tank zetten.
De dealer heeft daar een pomp voor? Maar ik pak gewoon de spuit van de compressor en de dop heeft een gaatje en daar doorheen blazen dacht gaat prima !
Je hoort nu ook dat de pomp de olie aanzuigt.
Gauw de auto in en meer gas bij en drukken naar hoog en ja hij doet het weer.
Alles nog eens getest en gereden perfect geen foutmelding er in en rijd super!