Nou, even heel kort dan:
1. Mijn achterruitje kan open!

Dank aan Klus. Kan je me nog even vertellen welke van die twee flessen het lekkerst is?
2. Ik had twee mini-deukjes, waarvan je echt moest weten waar ze zitten. Onee, zaten. Het tweede deukje (achter de portiergreep van het bestuurdersportier) is 'ie wel een half uurtje mee bezig geweest. Wat een Pietje Precies...
Ik heb nu in elk geval wel een auto die helemaal spic & span is.
3. De kroketten zijn allemaal opgegaan, en zelfs de Vlamingen vonden ze lekker! Dus dat was een goed idee
Ik heb ze wel even moeten uitleggen dat de meeste Nederlanders "kroketten uit de muur" een rare gewoonte vinden, en dat een kroket uit de muur wel een slappe hap is. Mijn kroketten zijn echt lekkerder!

Jammer dat de rechterhelft van mijn frituur kapot was, maar aan de andere kant misschien maar goed ook, want ik heb tot twee keer toe een stop opgeblazen.
"Veeeerse kroketteeeeen! Ik heb er vier in de, onee, drie in de aanbiediiiing... twee... en nu nog eentjeeee.... eeeeeennnn ze zijn alweer op. De volgende over vijf minuten...!"Gek genoeg heb ik drie broodjes over, dus er is ergens iets misgegaan... (ik had 48 kroketten en 50 broodjes). Helaas heeft de frituurpan het niet overleefd, maar die was economisch toch al afgeschreven. Rust zacht, frituurpan.
De drie broodjes en de mosterd die ik over had, heb ik meegenomen. Ik voel me HELEMAAL niet schuldig, want de kroketten en de broodjes en de mosterd heb ik uit eigen zak betaald, en dat blijft ook zo. Met mijn ruitje (voor twee flesjes wijn) en de deukjes eruit (voor bijna niks) ben ik nog steeds goedkoop uit.
4. Het was schoftig mooi weer!
5. Ik heb maar geen proefrit gemaakt in die V6 diesel. Ooit, ooit... (maar dan wordt het wel een C6, geen C5).
6. De foto's ga ik vanavond nabewerken.
99. Ik heb het ernstig naar mijn zin gehad. Wel vermoeiend...