En erg duur, en bovendien gemaakt van unobtanium. Vandaar mijn dreigement. Onee... vandaar mijn BELOFTE.Ronald schreef:C5-er schreef:Jaartal en cylinderinhoud van zijn twin-frituurpan![]()
![]()
Pas maar op 1.4 is behoorlijk (licht)sterk voor die brandpuntsafstand.
gr. Ronald
peterh schreef:Ik snap dat jouw vriendin wil gaan sjoppen. Mijn vrouw gaat morgen ook sjoppen. Niet in Boxmeer weliswaar, maar in Soest.
Ik snap alleen nog even niet waarom dat jou ervan weerhoudt morgen in Waalwijk te zijn.
Je kan natuurlijk aan je vrouw vertellen dat de schoenen in de buurt van Waalwijk goedkoper zijn en je daar ook allerlei schoenenhallen vindt met merkschoenen voor weinig (geen geintje, da's echt). Dan kan zij shoppen en jij kan even komen kijken.Robster76 schreef:Er is helaas maar één toezegging die ik niet kan nakomen... mijn vriendin heeft toch besloten dat shoppen voor schoenen in Boxmeer interessanter is dan onze C5 Club meeting... pfff, waar liggen de prioriteiten zeg.![]()
Hmm, misschien was ik iets te snel met mijn conclusie?Sjever schreef:Waar staat dan dat Rob niet komt?
JA DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGGGG gaat ze toch lekker met de bus.Robster76 schreef:Er is helaas maar één toezegging die ik niet kan nakomen... mijn vriendin heeft toch besloten dat shoppen voor schoenen in Boxmeer interessanter is dan onze C5 Club meeting... pfff, waar liggen de prioriteiten zeg.![]()
Mee eens, champagne past beter in kristal dan in unobtaniumpeterh schreef: en bovendien gemaakt van unobtanium.
leugenaarRonald schreef:Van Greeny de volgende PB inschrijving ontvangen:
Ik heb Herman nog verteld dat ik met vrouw en dochter op pad moest voor haar studiekeuze maar ze heeft besloten naar de open dagen te gaan dus.....
Ik kom voor het eerst ook naar een C5 meeting.
Neem ik wel gelijk mijn stootrubbers voor op de draagarm mee want volgens zeggen zouden die er wel eens met hulp ondergezet kunnen worden.
Dat schept in ieder geval gelijk een band dacht ik zo.
Tot morgen