Mijn naam ik Kim, uit Averbode, Belgie. De naam Sjeike komt van mijn vader's voornaam "Lucien" die wat is ingekort. Mijn vader, mijzelf en mijn broer worden alledrie door de vrienden "Sjeike" genoemd, soms wel verwarrend maar in Averbode worden weinigen met hun echte naam genoemd, nog iets "Typisch Vlaams" denk ik
Sinds kort rij ook ik met een C5 II Break Exclusive aut. uit 2005 in gris orageux, met denk ik wel alle opties beschikbaar, van afneembare trekhaak en lederen salon tot groot zonnedak en voorgelezen sms-jes. Allemaal mooi en plezant maar toch gevaarlijk voor allerlei grote en kleine euvels lijkt me.
Tot voor kort reed ik met een Xantia break, ook met leder salon etc... waar ik steeds blij mee ben geweest, een geweldige wagen tot er iemand de achterkant wat hermodelleerde
Momenteel wordt deze in onderdelen verkocht om toch wat Eurootjes te recupereren, dus als hier een Citrofiel is die buiten een C5 ook een Xantia heeft zonder leder of met gedeukte onderdelen....
Mijn vriendin rijdt met een Xsara, ook een goed en tof autootje, dus nu de derde Citroen op onze "driveway". Hopelijk bevalt deze Citroen net zoals de 2 andere.
Omdat ik reeds enkele keren met de C5's van m'n broer (C5 I & II Excl. break) gereden had was mij duidelijk dat ik ook zo comfortabel wilde rijden. En nu is het zo ver. De Xantia was op dat vlak al fantastisch, maar de C5...
Mijn broer en mijn vader hadden voorheen (lees: "jaaaren geleden") ook reeds wat Citroens, namelijk CX-en, samen hebben ze er zo 5 gehad denk ik, en ik leerde rijden in de laatste CX van m'n pa, dus Citroen zit wel een beetje in de familie, net als onze roepnaam veronderstel ik
Voorlopig heel blij met mijn aankoop.
Ik ben recent gebruiker van dit Forum en reeds enkele keren actief geweest, weliswaar met vragen natuurlijk, maar ik hoop na korte tijd anderen hier te kunnen helpen zoals ik ook al ben geholpen. Echt een geweldige Site: Vraagje posten en antwoord is er sneller dan je verwacht...
Groeten allemaal en ik veronderstel dat we mekaar wel wat beter zullen leren kennen...
Cheers !!!