Het is dus inderdaad een jongere PHII en wel die uit Enspijk!
Maar ik moet toch maar rationeel blijven, geloof ik.
Mijn huidige C5 wordt vandaag afgeleverd met nieuwe voorbumper, opnieuw gespoten motorkap, koplamp unit, zijscherm li-voor.
Dit alles na een lichte aanrijding (snelheid minder als 30 km/uur). Auto van tegenpartij is trouwens zeer w.s totall loss. Het was een kleine cabrio en die kon niet zoveel hebben blijkbaar.
Verzekering tegenpartij draait trouwens voor de kosten op gelukkig.
Dus moet ik toch maar genieten van mijn opgefriste huidige C5 met glanzende nieuwe lak.
Een geluk bij een ongeluk want ik ergerde me zeer aan de gehavende lak (steenslag e.d) op de kap.
Maar ik blijf rustig aan kijken naar een jongere PHII Exclusive (automaat).
Misschien is die uit Enspijk wat aan de prijs maar je krijgt daar ook wel weer hoge inruil, is mijn eenmalige ervaring.
Vriendelijke groeten John
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.
V.I.P.


Berichten: 175
Lid geworden op: 18 mei 2007 22:47
Auto: C5 Aircross
Opties: genoeg
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2019
Energielabel: D
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 29500
Kleur: Wit
Locatie: Harderwijk
C5 Exclusive, Break 2006, AT6
Berichten: 3196
Lid geworden op: 05 feb 2009 20:22
Auto: C5 Break Prestige 2.0 16V
Opties: puur
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10203
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 214.000
Kleur: EYTC Gris Orageux
JohnvanHees schreef:. . . Dus moet ik toch maar genieten van mijn opgefriste huidige C5 . . .
JW
V.I.P.


Berichten: 175
Lid geworden op: 18 mei 2007 22:47
Auto: C5 Aircross
Opties: genoeg
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2019
Energielabel: D
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 29500
Kleur: Wit
Locatie: Harderwijk
Kreeg de auto terug met 2 nieuwe koplampen, nieuwe bumper, glanzende motorkap en zijscherm!
Dus wat zal ik nog denken aan een jongere PHII.
(Even afgezien van de luxe van een automaat, maar mogelijk ook de extra kosten?)
Totdat bij het wegrijden al een vreemde resonantie te horen was en hoe hoger de snelheid hoe harder de resonantie. Visioenen van een los schroefje ergens onbereikbaar ver weg kwamen op.
Wat een ge-eikel is dit nu weer, dacht ik.
En dat was het ook, letterlijk. In de goot van de ruitenwissers lag een eikel te resoneren zelfs al bij lage snelheid.
Nu nog even de deuren en ramen weer kraakvrij maken en ik zoef voorlopig weer voort.
De groetjes maar weer.
John
P.S wat wordt bedoeld met T.S in eerder reacties op mijn bericht?
Dus wat zal ik nog denken aan een jongere PHII.
(Even afgezien van de luxe van een automaat, maar mogelijk ook de extra kosten?)
Totdat bij het wegrijden al een vreemde resonantie te horen was en hoe hoger de snelheid hoe harder de resonantie. Visioenen van een los schroefje ergens onbereikbaar ver weg kwamen op.
Wat een ge-eikel is dit nu weer, dacht ik.
En dat was het ook, letterlijk. In de goot van de ruitenwissers lag een eikel te resoneren zelfs al bij lage snelheid.
Nu nog even de deuren en ramen weer kraakvrij maken en ik zoef voorlopig weer voort.
De groetjes maar weer.
John
P.S wat wordt bedoeld met T.S in eerder reacties op mijn bericht?
C5 Exclusive, Break 2006, AT6
Berichten: 1284
Lid geworden op: 06 feb 2007 21:35
Auto: c5
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
Locatie: Ouddorp ZH
topic starter - jij dusJohnvanHees schreef:P.S wat wordt bedoeld met T.S in eerder reacties op mijn bericht?


