EvilTwin schreef: HA3+ hangt niet aan Exclusive, het hangt aan de motorisatie!
Ik dacht dat een 2.0 16V Ligne Prestige geen HA3+ had...
EvilTwin schreef: HA3+ hangt niet aan Exclusive, het hangt aan de motorisatie!
De Exclusive badges zijn ook los te krijgen en erop te plakkenbikkel59 schreef:Ik heb het nieuwere type (2005) met Xenon enz. Die van mij is echt een exclusive, het staat er ook op.
Mijn garage heeft hem zelf nieuw geleverd en altijd in onderhoud gehad, ik heb de naam van de oude vorige eigenaar gekregen voor eventueel vragen en info.
Grts Erik.
EW schreef:EvilTwin schreef: HA3+ hangt niet aan Exclusive, het hangt aan de motorisatie!
Ik dacht dat een 2.0 16V Ligne Prestige geen HA3+ had...
Ik weet alleen niet of het meedraaiende koplampen zijn.MarcusE schreef:
Maar je hebt Xenon, dus zeker een Exclusive. Gefeliciteerd ermee
Heb ik nog niet, ik krijg mijn auto Woensdag of donderdag pas.JW-NHS schreef:Heb je een kopie van het kentekenbewijs?
Daar staat de VIN op, als je die even doorgeeft kan ik zo voor je vinden welke uitrusting er precies op zit.
Als je dat via een PM doet en je E-mail adres opgeeft zal ik je de PDF sturen![]()
Groet,
JW
een Ph.II kent alleen meedraaiende koplampen.bikkel59 schreef:Ik weet alleen niet of het meedraaiende koplampen zijn.
Vraag dan even om een kopie van het kentekenbewijs.bikkel59 schreef:Heb ik nog niet, ik krijg mijn auto Woensdag of donderdag pas.JW-NHS schreef:Heb je een kopie van het kentekenbewijs?
Daar staat de VIN op, als je die even doorgeeft kan ik zo voor je vinden welke uitrusting er precies op zit.
Als je dat via een PM doet en je E-mail adres opgeeft zal ik je de PDF sturen![]()
Groet,
JW
Ik wil wel ff gaan kijken vandaag maar ga eerst slapen na 18 uur achter elkaag gewerkt te hebben.
Grts Er