bvd, Jan
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 II (PH3) Tourer & sedan vanaf 4-2008 type X7 in de categorie algemene vragen.
C5club Newbie

Auto: C5 Berline
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Versnellingsbak: EGS6
kilometerstand: 152000
Kleur: groen
Hallo, mijn Twinny Load fietsdrager past niet op de trekhaak, de kogel is niet het probleem, maar de diameter van de stang van de trekhaak. Is iemand bekend met dit probleem, en heeft hij een evt. oplossing?
bvd, Jan
bvd, Jan
C5club Chief Executive

Auto: Honda CRV automaat
Versnellingsbak: EAT8
Welkom op dit forum waar we alles weten
, vakman.
Maar dan moeten we wel even meer weten dan wat je nu aangeeft; dus welke merk trekhaak, origineel of weet-ik-veel-welk-merk.
Met een rechte of meer kromme stang, etc etc.
En wat is het probleem? Ik heb ook een twinny load gebruikt en had geen enkel probleem. Past de steun niet of de twinny load niet. En welk type twinny load heb je?
Johan
Maar dan moeten we wel even meer weten dan wat je nu aangeeft; dus welke merk trekhaak, origineel of weet-ik-veel-welk-merk.
Met een rechte of meer kromme stang, etc etc.
En wat is het probleem? Ik heb ook een twinny load gebruikt en had geen enkel probleem. Past de steun niet of de twinny load niet. En welk type twinny load heb je?
Johan
Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC
Contacteer:
Je hebt kennelijk een twinnyload met zo'n hulpstukje? Moderne twinnyloads werken rechtstreeks op de kogel en passen altijd (net als andere merken dragers overigens)
De Twinnyload hulpstukjes zijn er echter ook in verschillende maten voor krommere en minder kromme trekhaken.
Als de diameter van je stang te dik is, dan zijn kennelijk je bouten te kort. Kun je het misschien met langere bouten oplossen?
De Twinnyload hulpstukjes zijn er echter ook in verschillende maten voor krommere en minder kromme trekhaken.
Als de diameter van je stang te dik is, dan zijn kennelijk je bouten te kort. Kun je het misschien met langere bouten oplossen?
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++)
Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting
Verbruik
Voorheen Ph2V6: 
C5club Chief Executive

Auto: Honda CRV automaat
Versnellingsbak: EAT8
Dat is idd waar Exroosje, wij hadden bij onze Renault een verlengde opzetstuk.
Die was gewoon standaard in de winkel te koop.
Johan
Die was gewoon standaard in de winkel te koop.
Johan
C5club extreme Fan

Auto: C5 Aircross, Business Plus, 1.2 Puretech
Opties: afn. trekhaak - Pioneer speakers - Dakdragers
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2019
Phase: C5 Aircross
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 48000
Kleur: White perl
Gewoon bij de Halfords op voorraad.
Er zijn veel meer automerken die dezelfde problemen hebben met hun fietsdragers.
Wat er (aan reserve onderdelen) te krijgen is voor je Twinny Load is op hun site gewoon te bekijken.
Er zijn veel meer automerken die dezelfde problemen hebben met hun fietsdragers.
Wat er (aan reserve onderdelen) te krijgen is voor je Twinny Load is op hun site gewoon te bekijken.