Mijn naam is Frank, en ik heb vorige week een C5 gekocht van 2003, het is een break 2.0 16V met G3 een exclusief uitvoering. Ik ben al een tijdje aan het meelezen op dit forum en heb al wat geleerd over deze wagen. Ik hoop niet dat ik dit forum vaak nodig heb voor problemen. groet Frank
Welkom bij de Club. Je hoeft niet alleen op het forum te zitten met problemen; je kan ook leuke dingen kwijt of een "slok" halen in het café.
_________________ Grtz Rob
2.0 HdiF Break Exclusive met alle opties; zelfs RVS dorpels en tellerringen. Ook nog C3 1.6 VTI120 Zenth 6-2010 ExC3 1.4 IF Exclusive 10-2002 Ex C2 1.1 Ex Berlingo 1.9D ex ZX 1.4 ex ZX 1.4 ex ZX 1.9D ex AX 1.0
06 aug 2010 17:04
kansberg
C5club extreme Die-Hard
Auto: Citroën C5 Aircross 1.6 PT EAT8 Business Plus
Opties: Alle Opties + Street View Live
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2019
Energielabel: C
Phase: C5 Aircross
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 112000
Kleur: Noir Perla
Welkom Frank, en wat betreft een C5: 'Dat zit wel goed' refererende aan een ander topic van je. Heerlijke riante stoelen met veel in-en verstelmogelijkheden. Nu ben ik met 1,74 meter natuurlijk niet de grootste en is de gemiddelde autostoel al snel groot genoeg voor mij, maar waar ik altijd op let is de lengte van de zitting, zodat het volledige bovenbeen er goed op rust, als deze te kort is worden lange afstanden vermoeiend. De BX en XM hadden ook heerlijke stoelen.
Veel veilige en comfortabele kilometers met je C5!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum