Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie motor, versnellingsbak & brandstof.
Auteur |
Bericht |
BJG
C5club V.I.P.
Geregistreerd: 26 maart 2010 22:49 Berichten: 8138
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart
Naar boven
|
 Re: C5 Ph 2 slaat niet aan.
een hdi slaat probleemloos aan als de gloeibougies stuk zijn zeker bij deze temperaturen!
wat erg belangrijk is de brandstofdruk tijdens het starten. Die moet oplopen tot ongeveer 300 bar. Lukt dat niet dan zal de motor niet aanslaan. Kun je achterhalen wat de druk is?
Haalt hij geen 300 bar dan heb je een goed aanknopingspunt.
_________________ Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf 2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
|
28 jun 2010 20:46 |
|
 |
staircase
V.I.P.
Geregistreerd: 24 aug 2008 00:44 Berichten: 792 Woonplaats: Lekkerkerk
Auto: C5 Aircross 2.0 BlueHDI 180 pk S&S EAT8
Opties: Shine/Front & backcamera, electrische achterklep
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: E
Phase: C5 Aircross
Organummer: 15372
Productienummer: 20438
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 157500
Kleur: Gris Platinium EVL
Naar boven
|
 Re: C5 Ph 2 slaat niet aan.
Over de gloeibougies maak ik me niet de minste zorgen, onze huisdealer heeft hier ook al eens geroepen dat een HDI ook onder het vriespunt start zonder. Zal wat rook geven maar starten doet ie wel. Wordt die druk gedetecteerd zodat het afleesbaar is bij diagnose? Ik weet dat de retour is gecontroleerd en er diesel uitkwam.
_________________ 4 wielen prive: Datsun Sunny Van, Simca 1100, 2 x Simca Horizon, Talbot Solara, Renault 21, Renault Nevada, Renault Laguna Break, Citroen C5 Break. zakelijk: 2 x Nissan Sunny, 3 x Opel Astra Van, Peugeot 307 HDI Van, Renault Kangoo DCI, Skoda Fabia TDI GL, Renault Clio Est 2 wielen: Suzuki T 250, Honda CB 500, 550, 750, 3 x 900, BMW 2 x R 100RT, 2 x K 100RT, K 1100LT. R 1200RT, R1250RT.
|
28 jun 2010 23:28 |
|
 |
eddy
C5club Fan
Geregistreerd: 21 mei 2010 18:48 Berichten: 75 Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht
Auto: C5 3.0 V6 exclusive Break AUT
Opties: Pack Ambiance, Afneembare trekhaak, geen sigarettenaansteker, geen mistlichten voor
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2001
Energielabel: E
Phase: 1
Organummer: 09088
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 169852
Kleur: Bleu Mauritius Nacre
KPH: Voor + Achter
Naar boven
|
 Re: C5 Ph 2 slaat niet aan.
Gloeipluggen kunnen dus geschrapt. Bedankt voor deze les. Voor de druk bestaan wel diagnosecodes: P1112 EDC15C2 - Diesel high pressure monitoring function. Pressure lower than the minimum pressure. (leak). P1113 EDC16C3 - Diesel high pressure regulation circuit. Rail pressure below minimum pressure P1164 Fuel pressure sensor test SID 801 - Fuel pressure signal. en zo nog een aantal. Zie deze lijst met diagnosecodesVoor de inspuitdruk zijn dus blijkbaar één of meerdere sensors aanwezig. Zal wel per type motor verschillen.
|
29 jun 2010 13:24 |
|
 |
BJG
C5club V.I.P.
Geregistreerd: 26 maart 2010 22:49 Berichten: 8138
Auto: Burton
Opties: Stoelverwarming, mistlampen voor, big bore, 123 ignition
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1982
Energielabel: A
kilometerstand: 20000
Kleur: Zwart
Naar boven
|
 Re: C5 Ph 2 slaat niet aan.
Inderdaad is er een common raildruk sensor aanwezig. Daarmee berekent de computer de inspuitduur, en is tevens de terugkoppeling van de werking van de brandstofdrukregelaar. ALLEEN: tijdens starten (laag toerental) wordt de br. drukregelaar geheel aangestuurd (of juist niet, dat ligt er aan hoe deze werkt) Maar in ieder geval moet hij dan zoveel mogelijk druk leveren. Dit om een goede inspuiting te kunnen krijgen. In de praktijk ligt de druk tijdens starten rond de 300 bar. Haalt hij de 300 bar niet, dan zal de motor niet aanslaan, toch wordt er in de praktijk dan GEEN storingscode opgeslage, omdat de computer het starten van de motor herkent.
De druk is tijdens starten gewoon af te lezen in het parameterscherm van de tester.
_________________ Auto's: Peugeot 104 1.1, GSA 1.3 pallas, Ford Taunus 1.6L, Opel Kadett 1.2 LPG, BX 14 LPG 4M, BX 14 LPG 5M, Xantia 1.9 TurboD, Xantia 2.0HDi gechipt, C5 ph2 16HDiF, Volvo V50 D2 gechipt, e-Golf 2e auto: Opel Kadett 12N, Toyota Starlet 1.0, Peugeot 106 1.5D, Saxo 538, Mitsubishi Colt CZ3, Citroën C-Crosser 2.4
Hobbyauto: Burton Classic zie website
|
29 jun 2010 22:29 |
|
 |
Klaverblaadje
V.I.P.
Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42 Berichten: 6169 Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Naar boven
|
 Re: C5 Ph 2 slaat niet aan.
Ik heb nog geen reactie gehoord of ze geprobeerd hebben de motor te starten met startpilote of remmenreiniger.
De wegenwacht gebruikt het ook, maar een moderne monteur kijkt er vaak wat argwanend tegen aan. Ik ben zelf opgegroeid in een tijd dat diesels nog niet zo volmaakt waren als thans en je bij temperaturen onder nul altijd even wat van dat spul in moest spuiten om de motor tot leven te wekken.
Als al je elektronica aangeeft dat de drukken in orde zijn, er komt retourolie uit de verstuivers, en de motor slaat wel aan op een externe brandstofbron als startpilote dan hou ik het erop dat toch de nokkenastiming niet klopt en er iets essentieels zoals de brandstofpomp en de nokkenas 360 graden verkeerd staan en de motor inspuit op het moment dat beide kleppen openstaan.
Vergis je niet, ik heb het vaker gezien, dit komt meer voor als je denkt.
_________________ (\__/) (='.'=) (")_(") 5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol) 4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km 3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013 2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013) 1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
|
30 jun 2010 12:19 |
|
 |
eddy
C5club Fan
Geregistreerd: 21 mei 2010 18:48 Berichten: 75 Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht
Auto: C5 3.0 V6 exclusive Break AUT
Opties: Pack Ambiance, Afneembare trekhaak, geen sigarettenaansteker, geen mistlichten voor
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2001
Energielabel: E
Phase: 1
Organummer: 09088
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 169852
Kleur: Bleu Mauritius Nacre
KPH: Voor + Achter
Naar boven
|
 Re: C5 Ph 2 slaat niet aan.
Ik ben benieuwd of er al meer bekend is.
|
01 jul 2010 17:32 |
|
 |
staircase
V.I.P.
Geregistreerd: 24 aug 2008 00:44 Berichten: 792 Woonplaats: Lekkerkerk
Auto: C5 Aircross 2.0 BlueHDI 180 pk S&S EAT8
Opties: Shine/Front & backcamera, electrische achterklep
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: E
Phase: C5 Aircross
Organummer: 15372
Productienummer: 20438
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 157500
Kleur: Gris Platinium EVL
Naar boven
|
 Re: C5 Ph 2 slaat niet aan.
eddy schreef: Ik ben benieuwd of er al meer bekend is. Dat was ik ook en belde gisteren met alle info die ik ondermeer hier uit dit forum aangereikt kreeg. Volgende week zou ik zakelijk afreizen naar Grenoble en had al min of meer toestemming dit met mijn prive-voertuig te doen in plaats van die verre van comfortabele werk-Kangoo. Mij werd verzekerd dat de auto dan hoe dan ook zou rijden. Vandaag twee zeperds om de oren, ik moet met de trein en de auto doet het ook nog niet. Mijn garagist ken ik intussen al 21 jaar en zo down heb ik hem nog nooit gezien. Alle tips en trucs zijn intussen al minstens twee keer uitgevoerd en gecontroleerd zonder het gewenste doel. Komende maandag heb ik 133 euro belasting betaald zonder er gemak van te hebben zijnde een maand zonder C5.
_________________ 4 wielen prive: Datsun Sunny Van, Simca 1100, 2 x Simca Horizon, Talbot Solara, Renault 21, Renault Nevada, Renault Laguna Break, Citroen C5 Break. zakelijk: 2 x Nissan Sunny, 3 x Opel Astra Van, Peugeot 307 HDI Van, Renault Kangoo DCI, Skoda Fabia TDI GL, Renault Clio Est 2 wielen: Suzuki T 250, Honda CB 500, 550, 750, 3 x 900, BMW 2 x R 100RT, 2 x K 100RT, K 1100LT. R 1200RT, R1250RT.
|
03 jul 2010 00:29 |
|
 |
eddy
C5club Fan
Geregistreerd: 21 mei 2010 18:48 Berichten: 75 Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht
Auto: C5 3.0 V6 exclusive Break AUT
Opties: Pack Ambiance, Afneembare trekhaak, geen sigarettenaansteker, geen mistlichten voor
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2001
Energielabel: E
Phase: 1
Organummer: 09088
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 169852
Kleur: Bleu Mauritius Nacre
KPH: Voor + Achter
Naar boven
|
 Re: C5 Ph 2 slaat niet aan.
staircase schreef: eddy schreef: Ik ben benieuwd of er al meer bekend is. Mijn garagist ken ik intussen al 21 jaar en zo down heb ik hem nog nooit gezien. Alle tips en trucs zijn intussen al minstens twee keer uitgevoerd en gecontroleerd zonder het gewenste doel. Komende maandag heb ik 133 euro belasting betaald zonder er gemak van te hebben zijnde een maand zonder C5. Tja, dat is minder leuk. Het duurt wel een beetje lang he? Wordt het tijd om de auto aan de lexia te hangen? De garagist zal daar niet zo blij mee zijn, want daarmee verhuist de C5 waarschijnlijk naar de citroën dealer. Tenzij er iemand anders met een Lexia genegen is om naar jou toe te komen.... Ik heb er helaas geen.
|
03 jul 2010 15:35 |
|
 |
jpiek
C5club Extreme Poster
Geregistreerd: 13 apr 2007 23:29 Berichten: 3648 Woonplaats: Berkel en Rodenrijs
Auto: Citroën C4 Grand Picasso
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 116.160
Kleur: Zilver Metallic
Naar boven
|
 Re: C5 Ph 2 slaat niet aan.
Motormanagementlampje brand, dus er IS een fout. Regulier uitleesapparaat ziet niets vreemds, dus enige optie om de fout uit te lezen wordt dan een Lexia...
Als ik de garagehouder was geweest had ik al eerder de hulp van de dealer ingeroepen, zeker als mijn klant anders een maand zonder auto zit... 't hoeft geen onkunde te zijn, zonder de juiste apparatuur begin je gewoon niks...
_________________ Johan
|
03 jul 2010 18:17 |
|
 |
staircase
V.I.P.
Geregistreerd: 24 aug 2008 00:44 Berichten: 792 Woonplaats: Lekkerkerk
Auto: C5 Aircross 2.0 BlueHDI 180 pk S&S EAT8
Opties: Shine/Front & backcamera, electrische achterklep
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: E
Phase: C5 Aircross
Organummer: 15372
Productienummer: 20438
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 157500
Kleur: Gris Platinium EVL
Naar boven
|
 Re: C5 Ph 2 slaat niet aan.
Een update van dit drama lijkt me wel gepast door deze topic-starter. De C5 is nog steeds niet draaiende. De Break staat intussen drie weken bij een C-dealer en C-Nederland is er mee bezig vooralsnog zonder resultaat. Mijn vakantie begint over twee weken en er wordt mij intussen al een vervangende auto beloofd terwijl ik juist in de vakantie extra geniet van het comfort wat deze auto mij zou kunnen bieden.
Intussen ben ik nu sinds afgelopen januari behoorlijk de klos na de eerste 50.000 vrijwel probleemloze kilometers. In feite is deze auto van al mijn Franse auto's de onbetrouwbaarste gebleken en dat valt mij zwaar temeer daar ik me nog nooit zo thuis heb gevoeld in een auto als deze. Dankzij dit forum heb ik veel informatie verkregen over de eigenschappen van Citroen en deze auto in het bijzonder. Daar heb ik, soms met enige hilariteit van de hier aanwezige die-hard Citrofielen, op gereageerd met vragen en opmerkingen. Sinds de problemen begonnen is dit forum geen dagelijks leesvoer meer. Te confronterend, al die loftuitingen aan de ene kant en de nog te verwachten storingen anderzijds. Mocht de oorzaak gevonden worden zal ik dit hier melden, net als de eerste rit na al die kilometers in de bedrijfs Kangoo en de vervangende Corolla.
_________________ 4 wielen prive: Datsun Sunny Van, Simca 1100, 2 x Simca Horizon, Talbot Solara, Renault 21, Renault Nevada, Renault Laguna Break, Citroen C5 Break. zakelijk: 2 x Nissan Sunny, 3 x Opel Astra Van, Peugeot 307 HDI Van, Renault Kangoo DCI, Skoda Fabia TDI GL, Renault Clio Est 2 wielen: Suzuki T 250, Honda CB 500, 550, 750, 3 x 900, BMW 2 x R 100RT, 2 x K 100RT, K 1100LT. R 1200RT, R1250RT.
|
24 jul 2010 01:11 |
|
 |
Breeze
C5club Die-Hard
Geregistreerd: 09 jun 2010 05:24 Berichten: 690 Woonplaats: Nw. Lekkerland
Auto: Kia Ceed Break 1,6GDi PHEV DynamicPlusLine
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2020
kilometerstand: 62 100
Kleur: Blauwachtig grijs
Naar boven
|
 Re: C5 Ph 2 slaat niet aan.
Ik vind dit een ongelofelijk verhaal (niet negatief bedoeld). Als één van die die-hard Citrofielen heb ik inderdaad ook al heel wat meegemaakt, zowel de hoge toppen als de diepe dalen. Maar dat een bolide nu al wekenlang door de technische top van Citroën niet aan de praat kan worden gekregen, slaat toch echt alles. Ik wens je veel sterkte.
Adri
|
24 jul 2010 09:30 |
|
 |
Cyberbob
C5club Die-Hard
Geregistreerd: 28 feb 2010 16:12 Berichten: 595 Woonplaats: Brunssum (Zuid Limburg)
Auto: C5 2.0I 16V Break Exclusive
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Energielabel: C
Phase: 1
Organummer: 09192
Productienummer: 0446
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 179000
Kleur: Gris Fulminator
KPH: Voor + Achter
Naar boven
|
 Re: C5 Ph 2 slaat niet aan.
Ik heb net het hele topic doorgelezen, wat een drama Tips kan ik je helaas niet aanreiken maar ik wil je bij deze wel een hart onder de riem steken Dat het maar snel opgelost mag zijn...
_________________ Eén dag niet gelachen is één dag niet geleefd.
|
24 jul 2010 10:43 |
|
 |
staircase
V.I.P.
Geregistreerd: 24 aug 2008 00:44 Berichten: 792 Woonplaats: Lekkerkerk
Auto: C5 Aircross 2.0 BlueHDI 180 pk S&S EAT8
Opties: Shine/Front & backcamera, electrische achterklep
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2019
Energielabel: E
Phase: C5 Aircross
Organummer: 15372
Productienummer: 20438
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 157500
Kleur: Gris Platinium EVL
Naar boven
|
 Re: C5 Ph 2 slaat niet aan.
Een update van deze hoogst vervelende geschiedenis. De auto is naar dieselspecialist Terlouw/Mijnsherenland gebracht op voorstel van Citroendealer Maas en door mij ondersteund met de gedachte dat het toch niet erger kon worden. De gedachte was dat deze specialist verder in de motor kan "kijken" omdat al het andere tenslotte al geprobeerd was. Compressie gemeten en de injectors uitgebouwd ter grondige controle. De compressie was niet zo goed als je zou mogen verwachten maar meer dan goed genoeg om te starten. Uiteindelijk blijkt de timing, zoals verwacht, niet te kloppen maar de oorzaak blijkt een signaalgever te zijn die vlak bij de krukaspoelie zit. Na vervanging moest er tevens een nieuwe poelie gemonteerd worden daar de oude nu niet meer pastte. Ik begrijp nog steeds niet hoe dit ooit verkeerd gemonteerd zou kunnen worden maar het gewenste effect was er. Op mijn verzoek werd ik in mijn vakantie hierover gebeld door dit bedrijf en bij thuiskomst kon ik een week na dat telefoontje de auto ophalen bij mijn eigen dealer. Deze zei eerst maar eens te gaan rijden en er wel wat pluimpjes uit de uitlaat mogelijk waren de eerste kilometers. Door die avonturen over drie schijven was er nogal wat losgemaakt en kwijtgeraakt(!?) zodat ik tirewraps zag op plaatsen waar ik schroeven verwachtte en ondanks de verse afstelling de versnellingsbediening te wensen overliet. Bij het wegrijden hoorde ik een geluid, een soort donkere grom, vanaf de passagiersvoetenruimte komen en bovendien merkte ik een moeilijker wegkomen dan gebruikelijk. Nadat ik de motor wat warm had laten worden was er een turbogat merkbaar en dat terwijl ik nog nooit zo'n direct aan het gas aan het gas hangende auto heb gehad als juist deze HDI. Wat later had de auto moeite om een konstante snelheid aan te houden op de CC bij 105 km/u wat een kilometer of 5 later weer verdween. Heb er voor de zekerheid meteen een fles reinger in gekieperd samen met volle tank en een snelwegrondje van 150 kilometer gemaakt. Op de snelweg was de C5 weer terug zoals ik hem nog herinnerde van twee en een halve maand geleden. Acceleratie van 100 tot 130 in de zesde versnelling als een speer en CC-gebruik zonder problemen. Terug op de provincialeweg en in het dorp bleven de eerder beschreven problemen aanwezig en ontdekte bovendien dat de airco niet werkte. Deze was in Nijkerk drie weken voor deze reparatie geheel nagevuld en gecontroleerd. Heb contact opgenomen met de dieselspecialist en kon zonder afspraak langsrijden en dat is donderdagochtend dan ook gebeurd. De betreffende monteur had er door toendertijd slechts drie bedienbare versnellingen eigenlijk niet in kunnen proefrijden en konstateerde dat die vreemde grom kon liggen aan de koppeling/dubbel-vliegwiel maar ook eenvoudigweg aan een niet goed gemonteerde motorsteun. Daar zowel de koppeling als het komplete vliegwiel vervangen zijn verwacht hij het laatste. Bovendien vond hij hem best goed rijden en bekroop mij de gedachte dat ik wellicht verwend was geraakt door een mij niet doorgegeven chipbeurt bij de vorige eigenaar. Toch merk ik niets boven de 1800 tpm en heb ik ruim twee ton gereden in een 307 met de 110 pk uitvoering van dit blok en daarbij nooit iets gemerkt van een turbogat. Zelfs mijn 1.5 DCI 85 pk Kangoo hondenhok/pizzakoeriersbak loopt onderin beter! Bedenk dat het complete motormanagement opnieuw ingelezen is bij de C-dealer dus dat er iets is kwijtgeraakt op dit punt is denkbaar. De eerlijkheid gebiedt te zeggen dat de toestand wel is verbeterd en wellicht na dit weekend, waarin we een aardig eind moeten rijden, nog verder opknapt. De dieselspecialist had het nog over de desastreuse werking die remmenreinger als starthulp kan hebben op het roetfilter en wellicht regeneert deze wel tijdens onze weekendtrip. De afspraak voor de versnellingsbediening en de airco staan gepland. Een volgend keer zal ik nog eens wat uitweiden over vakantie in de vervangende auto en het verschil met de C5.
_________________ 4 wielen prive: Datsun Sunny Van, Simca 1100, 2 x Simca Horizon, Talbot Solara, Renault 21, Renault Nevada, Renault Laguna Break, Citroen C5 Break. zakelijk: 2 x Nissan Sunny, 3 x Opel Astra Van, Peugeot 307 HDI Van, Renault Kangoo DCI, Skoda Fabia TDI GL, Renault Clio Est 2 wielen: Suzuki T 250, Honda CB 500, 550, 750, 3 x 900, BMW 2 x R 100RT, 2 x K 100RT, K 1100LT. R 1200RT, R1250RT.
|
27 aug 2010 01:16 |
|
 |
Klaverblaadje
V.I.P.
Geregistreerd: 30 nov 2006 18:42 Berichten: 6169 Woonplaats: Hoogkarspel (1616)
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Naar boven
|
 Re: C5 Ph 2 slaat niet aan.
pfffff....... Sterkte, je bent een geduldig mens. 
_________________ (\__/) (='.'=) (")_(") 5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol) 4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km 3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013 2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013) 1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
|
27 aug 2010 07:23 |
|
 |
Xiphy
C5club Die-Hard
Geregistreerd: 13 mei 2008 19:10 Berichten: 520 Woonplaats: Arnhem
Auto: Pontiac Bonneville
Opties: Alles
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 1976
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 99000
Kleur: Creme
Naar boven
|
 Re: C5 Ph 2 slaat niet aan.
En wie gaat dit allemaal betalen? Lijkt me geen goedkoop gebeuren?
|
27 aug 2010 09:20 |
|
 |
|
Wie is er online |
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten |
|
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
|
|