Re: pollenfilter is vernieuwd
Aangezien mijn airco wel koel is, maar niet echt koud, was bovenstaande reden genoeg om even naar mijn pollenfilter te kijken.
Enthousiast duik in de vraagbaak hier op het forum, loop vol goede moed naar de C5 en haal de bekleding weg. Huh?

Volgens mij heb ik helemaal geen pollenfilter en is ook het deksel verdwenen/afgebroken. Voor het geval dat ik toch een kneus ben op sleutelgebied even een fotootje(mobieltje) gemaakt met een spiegel. Ondanks de, niet geweldige, kwaliteit vermoed ik toch dat de kenners kunnen zeggen of het inderdaad ontbreekt, of dat ik een bijzondere modificatie heb.
http://img269.imageshack.us/img269/5501/dsc00113mb.jpgDan mijn tweede vraag als dit inderdaad ontbreekt; heeft dit effect op de temperatuur en maakt dit dat de uitstroom van de lucht warmer is? Zat nog even te twijfelen of ik het gelijk af ging dekken met ducktape, maar wil toch graag eerst jullie mening weten.
Voor het geval dat de oorzaak van de warmere lucht ergens anders gevonden moet worden. De condensor is recent vervangen en de airco opnieuw gevuld.
Alvast bedankt.
Rob