Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1,2 & II (PH3) type X7 die is bedoeld voor alle types in de categorie algemene vragen.
Berichten: 6169
Lid geworden op: 30 nov 2006 17:42
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Locatie: Hoogkarspel (1616)
VAG werkt niet bij Citroen.
Er zijn grofweg drie soorten OBD systemen.
VAG
BMW
en de rest van de wereld
Er zijn grofweg drie soorten OBD systemen.
VAG
BMW
en de rest van de wereld
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
Berichten: 868
Lid geworden op: 12 sep 2007 23:15
Auto: xc70 Limited Edition
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 60dkm
Kleur: Twilight Bronze
Volgens mij heb je grofweg ongeveer evenveel obd systemen als dat je automerken hebt hoor.
Vagcom, BMW DIS/SSS, MB STAR, Lexia noem maar op. En dan is vagcom eerder vergelijkbaar met carsoft(bmw) dan DIS/SSS denk ik (3rd party).
Alle merken hebben een open obd2 standaard voor motor met regeling (want verplicht vanuit milieuoogpunt, dus een generieke obd2 lezer werkt ook op een VW of BMW), en ze hebben allemaal hun eigen systeem om de rest van de autosystemen te regelen.
Dus heb je een nissan of renault of toyota of noem maar op, daar zijn weer aparte systemen voor, net als citroen dus Lexia heeft.
Vagcom, BMW DIS/SSS, MB STAR, Lexia noem maar op. En dan is vagcom eerder vergelijkbaar met carsoft(bmw) dan DIS/SSS denk ik (3rd party).
Alle merken hebben een open obd2 standaard voor motor met regeling (want verplicht vanuit milieuoogpunt, dus een generieke obd2 lezer werkt ook op een VW of BMW), en ze hebben allemaal hun eigen systeem om de rest van de autosystemen te regelen.
Dus heb je een nissan of renault of toyota of noem maar op, daar zijn weer aparte systemen voor, net als citroen dus Lexia heeft.
IAM ISTVC 'ALIQVID FIET' METVO
Berichten: 6169
Lid geworden op: 30 nov 2006 17:42
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Locatie: Hoogkarspel (1616)
Met mijn simpele OBD reader kan ik geen VAG of BMW uitlezen, maar wel een Citroen, een Renault een Ford Escort, een Chevrolet Corvette, een Kia en mogelijk nog een berg andere auto's want dit zijn alleen de auto's waar ik hem tot nu toe op geprobeerd heb.
VAG b.v. heeft in de basis wel een universeel OBD systeem maar om te beginnen al een heel andere stekker als de auto's in de rest van de wereld.
VAG b.v. heeft in de basis wel een universeel OBD systeem maar om te beginnen al een heel andere stekker als de auto's in de rest van de wereld.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
Berichten: 868
Lid geworden op: 12 sep 2007 23:15
Auto: xc70 Limited Edition
Opties: bijna alles
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM6
kilometerstand: 60dkm
Kleur: Twilight Bronze
Dat kan ook exemplarisch zijn. met mijn simpele obd2 lezer kan ik namelijk wel een bmw uitlezen (en hier doen ze hetzelfde op fifth gear met een generiek apparaatje
), maar weer niet alle citroens.
Daarnaast is het onzin dat alle VAG's een ander stekkersysteem hebben. Sommige hebben een ander systeem, maar dat geldt ook voor bmw, mercedes enz enz.
Het gaat hierbij dan vaak om oudere auto's, en vooral vaak oudere busjes.
Maar bijvoorbeeld een polo uit 2003 heeft gewoon een normale obd2 stekker.

Daarnaast is het onzin dat alle VAG's een ander stekkersysteem hebben. Sommige hebben een ander systeem, maar dat geldt ook voor bmw, mercedes enz enz.
Het gaat hierbij dan vaak om oudere auto's, en vooral vaak oudere busjes.
Maar bijvoorbeeld een polo uit 2003 heeft gewoon een normale obd2 stekker.
IAM ISTVC 'ALIQVID FIET' METVO
Berichten: 53
Lid geworden op: 28 jun 2010 10:34
Auto: geen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EGS6
De stekker is inderdaad hetzelfde van mijn VAG-COM kabel, kan hem er ook zo opsteken in de C5. Er zit alleen wat extra electronica in de stekker, en dat communiceert niet goed, denk ik.
De oude Audi's hadden vroeger wel andere stekkers, dit waren twee kleine 2-polige stekkertjes in de zekeringskast in de motorruimte. Met een verloop kon je die dan weer op de ODB VAG-COM aansluiten.
Ook mijn vraag is eigenlijk: wat is nou de best laptop oplossing? Ik wil dus een kabelsetje aanschaffen en dan software gebruiken wat op internet te vinden is. Ik heb nu Scantool.net en PCMscan hier klaar staan.
Beetje balen, want ik had een leuke site met allerlei ODB-II kastjes/kabels, maar die heb ik niet in mijn favorieten opgeslagen.... Dat wordt weer zoeken....
De oude Audi's hadden vroeger wel andere stekkers, dit waren twee kleine 2-polige stekkertjes in de zekeringskast in de motorruimte. Met een verloop kon je die dan weer op de ODB VAG-COM aansluiten.
Ook mijn vraag is eigenlijk: wat is nou de best laptop oplossing? Ik wil dus een kabelsetje aanschaffen en dan software gebruiken wat op internet te vinden is. Ik heb nu Scantool.net en PCMscan hier klaar staan.
Beetje balen, want ik had een leuke site met allerlei ODB-II kastjes/kabels, maar die heb ik niet in mijn favorieten opgeslagen.... Dat wordt weer zoeken....

Berichten: 53
Lid geworden op: 28 jun 2010 10:34
Auto: geen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EGS6
Hebben er al mensen ervaring met de ELM5 interface:
http://www.diagnoseapparatuur.nl/auto-i ... n-software
Niet heel duur, en is dus nieuwer (naar ik begrijp).
http://www.diagnoseapparatuur.nl/auto-i ... n-software
Niet heel duur, en is dus nieuwer (naar ik begrijp).
Berichten: 33557
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Iemand recentelijk zoiets aangeschaft ? ... zie door die lexia/obd draadjes het bos niet meer
Ebay lexia aanbieder ...

Ebay lexia aanbieder ...
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Berichten: 53
Lid geworden op: 28 jun 2010 10:34
Auto: geen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EGS6
Een verhaaltje van " de kat op het spek binden":
Ik heb die ELM5 tool besteld bij Smeets Solutions (http://www.diagnoseapparatuur.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) die mij verzekerde dat als de Tool niet werkte op mijn C5 ik deze gewoon kon retourneren. Erg netjes dus. Kosten €69.
Ik kom gisteren terug van mijn werk, en wist dat deze ELM5 thuis lag te wachten. Waarschijnlijk wist mijn C5 dat ook... Let wel, ik heb 'm dus net een week, de C5...!
Want tijdens de laatste kilometer naar huis, krijg ik ineens allemaal piepjes, en meldingen (storing katalysator, storing uitlaatgas), SERVICE gaat aan, en een knipperende Motormanagement-lamp. Auto houdt enorm in, en loopt onregelmatig, optrekken bij het stoplicht ging zeer moeizaam, en wilde bijna niet meer stationair lopen. GVD!
Ik heb toch geen maandagochtend auto gekocht he?!?!? Je snapt mijn gedachtes.....
Bij thuiskomst meteen de garage gebeld (6 mnd BOVAG garantie, dus ok...) en de tool uitgepakt en aangesloten. De garage dacht al meteen aan de ontsteking (Bobine, al vraag ik mij af of er nog wel een bobine echt inzit..?), ik hoop het maar. Ook de ELM5 geeft keurig 2 foutcodes, 1 die specifiek van de fabrikant is, en een algemene die hij zelf kon ontcijferen. Allebei de codes geven hetzelfde antwoord; cylinder 2 misfire. Hij liep dus op 3 cylinders.
Wat vreemd is, is dat ik op internet in de OBD code-lijsten geen codes vind voor Cylinders 1, 3, 4, etc. Alleen voor Cyl-2. Toevallig dat ik die dan heb, of is dit een algemene benaming?
En ook vreemd is dat ik de auto zojuist weer even gestart heb, en alles loopt weer soepel....! Ik heb de foutcodes nog niet gecleared, die wil ik er voor de garage in laten zitten.
DUS: de ELM5 werkt op de C5 (zie mijn model links). Moet er nog dieper mee aan de slag. Je krijgt er OBDwiz bij met een license key, en op de CD staat ook nog Scantools.net 1.2 en nog een gratis progje.
Ik heb die ELM5 tool besteld bij Smeets Solutions (http://www.diagnoseapparatuur.nl" onclick="window.open(this.href);return false;) die mij verzekerde dat als de Tool niet werkte op mijn C5 ik deze gewoon kon retourneren. Erg netjes dus. Kosten €69.
Ik kom gisteren terug van mijn werk, en wist dat deze ELM5 thuis lag te wachten. Waarschijnlijk wist mijn C5 dat ook... Let wel, ik heb 'm dus net een week, de C5...!
Want tijdens de laatste kilometer naar huis, krijg ik ineens allemaal piepjes, en meldingen (storing katalysator, storing uitlaatgas), SERVICE gaat aan, en een knipperende Motormanagement-lamp. Auto houdt enorm in, en loopt onregelmatig, optrekken bij het stoplicht ging zeer moeizaam, en wilde bijna niet meer stationair lopen. GVD!

Bij thuiskomst meteen de garage gebeld (6 mnd BOVAG garantie, dus ok...) en de tool uitgepakt en aangesloten. De garage dacht al meteen aan de ontsteking (Bobine, al vraag ik mij af of er nog wel een bobine echt inzit..?), ik hoop het maar. Ook de ELM5 geeft keurig 2 foutcodes, 1 die specifiek van de fabrikant is, en een algemene die hij zelf kon ontcijferen. Allebei de codes geven hetzelfde antwoord; cylinder 2 misfire. Hij liep dus op 3 cylinders.
Wat vreemd is, is dat ik op internet in de OBD code-lijsten geen codes vind voor Cylinders 1, 3, 4, etc. Alleen voor Cyl-2. Toevallig dat ik die dan heb, of is dit een algemene benaming?
En ook vreemd is dat ik de auto zojuist weer even gestart heb, en alles loopt weer soepel....! Ik heb de foutcodes nog niet gecleared, die wil ik er voor de garage in laten zitten.
DUS: de ELM5 werkt op de C5 (zie mijn model links). Moet er nog dieper mee aan de slag. Je krijgt er OBDwiz bij met een license key, en op de CD staat ook nog Scantools.net 1.2 en nog een gratis progje.
Berichten: 4116
Lid geworden op: 30 nov 2008 00:06
Auto: C3 VTI 1.4 Exclusive
Opties: Zenith voorruit, kindertoetertje, Veringvrij.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 13000
Kleur: Gris Thorium
Locatie: Enschede
Bobine zit er wel, daar kun je gerust op zijn, anders geen vonk hè.
Die storing die jij hebt gehad heb ik ook 1 keer gehad toen ik voor de stoplichten stond te wachten.
Toerental liep iets op de motor liep enorm beroerd en schudde als een gek.
Leek ook wel of hij 3 poten liep, ik kreeg hem bijna niet aan de kant van de weg.
Herstarten en alles werkte weer normaal.
Ik zie dat die van jou ook op gas loopt, check voor de gein de vaccuümslangetjes eens, als je een AG installatie hebt en het zit hetzelfde als bij mij lopen er 3 dunne rubber slangetjes, vlak bij de radiateur, bij mij waren ze op alle aansluitingen ingescheurd.
Die storing die jij hebt gehad heb ik ook 1 keer gehad toen ik voor de stoplichten stond te wachten.
Toerental liep iets op de motor liep enorm beroerd en schudde als een gek.
Leek ook wel of hij 3 poten liep, ik kreeg hem bijna niet aan de kant van de weg.
Herstarten en alles werkte weer normaal.
Ik zie dat die van jou ook op gas loopt, check voor de gein de vaccuümslangetjes eens, als je een AG installatie hebt en het zit hetzelfde als bij mij lopen er 3 dunne rubber slangetjes, vlak bij de radiateur, bij mij waren ze op alle aansluitingen ingescheurd.
De testrijders van Citroën? Dat zijn wij zelf!
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
Berichten: 53
Lid geworden op: 28 jun 2010 10:34
Auto: geen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EGS6
He Ploffie,
Ik zal zeker zo eens gaan kijken. Ik heb overigens een Vialle. De garage heeft alle onderdelen meteen besteld (bobine, bougies, hun idee), maar ik moet ze nog even vragen of ze wel bougies voor LPG hebben besteld. Morgen kan ik dat pas doen. Heb jij ook speciale LPG bougies, of misschien iemand anders? Is het echt een verschil? Ik begrijp dat de verbranding optimaler is en dat de temperatuur ook lager blijft, dus uiteindelijk hetzelfde als op benzine.
Wat betreft die bobine, ik dacht eigenlijk dat een bobine meer de oude ronddraaiend rotor was, dit hebben dit soort auto's toch niet meer? Die hebben toch een "computertje" die de ontsteking regelt? Ik loop een beetje achter, want mijn vorige auto was een diesel....
Heb jij na jou probleem nog vaker dat euvel gehad, en iedere keer met een herstart opgelost, of was het eenmalig, en eventueel met vervanging van de slangetjes verholpen?
Dank je voor het meedenken!
(PS: niet helemaal meer OBD, sorry...)
Ik zal zeker zo eens gaan kijken. Ik heb overigens een Vialle. De garage heeft alle onderdelen meteen besteld (bobine, bougies, hun idee), maar ik moet ze nog even vragen of ze wel bougies voor LPG hebben besteld. Morgen kan ik dat pas doen. Heb jij ook speciale LPG bougies, of misschien iemand anders? Is het echt een verschil? Ik begrijp dat de verbranding optimaler is en dat de temperatuur ook lager blijft, dus uiteindelijk hetzelfde als op benzine.
Wat betreft die bobine, ik dacht eigenlijk dat een bobine meer de oude ronddraaiend rotor was, dit hebben dit soort auto's toch niet meer? Die hebben toch een "computertje" die de ontsteking regelt? Ik loop een beetje achter, want mijn vorige auto was een diesel....
Heb jij na jou probleem nog vaker dat euvel gehad, en iedere keer met een herstart opgelost, of was het eenmalig, en eventueel met vervanging van de slangetjes verholpen?
Dank je voor het meedenken!
(PS: niet helemaal meer OBD, sorry...)
Berichten: 4116
Lid geworden op: 30 nov 2008 00:06
Auto: C3 VTI 1.4 Exclusive
Opties: Zenith voorruit, kindertoetertje, Veringvrij.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 13000
Kleur: Gris Thorium
Locatie: Enschede
Nee, gewone bougies, er wordt wel eens aangeraden de electrodeafstand te verkleinen van de standaard 1 mm. naar 0,8 mm.mishendr schreef:Heb jij ook speciale LPG bougies, of misschien iemand anders? Is het echt een verschil? Ik begrijp dat de verbranding optimaler is en dat de temperatuur ook lager blijft, dus uiteindelijk hetzelfde als op benzine.
Die ronddraaiende rotor was ook geen bobine maar de verdeler, maar bobines zitten nu alle 4 in een bankje en direct bovenop je bougies, deze moet je ook eerst verwijderen wil je bij de bougies kunnen.mishendr schreef: Wat betreft die bobine, ik dacht eigenlijk dat een bobine meer de oude ronddraaiend rotor was, dit hebben dit soort auto's toch niet meer? Die hebben toch een "computertje" die de ontsteking regelt? Ik loop een beetje achter, want mijn vorige auto was een diesel....
Was 2 keer, maar de slangetjes moeten nog worden vernieuwd, ik heb ze steeds een beetje ingekort.mishendr schreef: Heb jij na jou probleem nog vaker dat euvel gehad, en iedere keer met een herstart opgelost, of was het eenmalig, en eventueel met vervanging van de slangetjes verholpen?
De testrijders van Citroën? Dat zijn wij zelf!
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.

BAN


Berichten: 2676
Lid geworden op: 18 jun 2010 00:27
Auto: C5 V6 24V Exclusive Berline
Opties: veel
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2004
Energielabel: F
Phase: 1
Organummer: 09950
Productienummer: 0179
Versnellingsbak: BVA4
kilometerstand: 315.000
Kleur: gris aluminium
KPH: Voor + Achter
Locatie: Zeist
Voor hetzelfde geld is het je verstuiver die hapert dit geeft ook een misfire.
Zo`n tool is leuk maar je moet wel de kennis hebben om uit zo`n diagnose de juiste conclusies te trekken.
Zo`n tool is leuk maar je moet wel de kennis hebben om uit zo`n diagnose de juiste conclusies te trekken.
Berichten: 53
Lid geworden op: 28 jun 2010 10:34
Auto: geen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EGS6
Ik noem hier alleen maar de benamingen van de foutcodes zoals die uit de diagnose komt. De garage zal dezelfde codes en benamingen hieruit halen. Er zijn aparte codes voor de verstuivers. Maar hij gaat morgen naar de garage en die moeten het maar oplossen.
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
Welkom bij de groep Lexia gebruikers en andere OBD uitlezers.
Dit draadje zullen we gebruiken voor info en uitwisseling van gegevens wat van belang kan zijn voor de C5 gebruikers.
Tevens kunnen we zover het mogelijk is de andere leden van dienst zijn omtrent storingen zoveel mogelijk in kaart te brengen.
We zullen proberen de dealers niet voor de voeten te lopen, maar de echte zelfsleutelaars ( en de C5s zijn nu ook zo'n 10 jaar op de markt ) te kunnen helpen .
De waarde van de auto is dusdanig gezakt dat zelfsleutelen de moeite waard is om ze op de weg te houden.
Ik hoop hiermee een groep actief te krijgen die andere kunnen voorzien van info over hun auto wat ze willen gaan doen.
Voor de lexia groep (laten we het zo maar noemen) kunnen we in dit draadje uitwisselen van gegevens en de nieuwe updates doorverwijzen.
Bij meetings kunnen we dan leden bijstaan met hun wensen van aan en uitzetten of ressetten van storingen.
En tevens een lijst samenstellen waar we van af moeten blijven i.v.m. risico's .
Dit wel altijd op eigen risico van de C5 eigenaar .
Als we de lijst van bezitters hier in kaart brengen , zien we de verspreiding over nederland/belgie wel!

Dit draadje zullen we gebruiken voor info en uitwisseling van gegevens wat van belang kan zijn voor de C5 gebruikers.
Tevens kunnen we zover het mogelijk is de andere leden van dienst zijn omtrent storingen zoveel mogelijk in kaart te brengen.

We zullen proberen de dealers niet voor de voeten te lopen, maar de echte zelfsleutelaars ( en de C5s zijn nu ook zo'n 10 jaar op de markt ) te kunnen helpen .
De waarde van de auto is dusdanig gezakt dat zelfsleutelen de moeite waard is om ze op de weg te houden.
Ik hoop hiermee een groep actief te krijgen die andere kunnen voorzien van info over hun auto wat ze willen gaan doen.
Voor de lexia groep (laten we het zo maar noemen) kunnen we in dit draadje uitwisselen van gegevens en de nieuwe updates doorverwijzen.
Bij meetings kunnen we dan leden bijstaan met hun wensen van aan en uitzetten of ressetten van storingen.
En tevens een lijst samenstellen waar we van af moeten blijven i.v.m. risico's .
Dit wel altijd op eigen risico van de C5 eigenaar .

Als we de lijst van bezitters hier in kaart brengen , zien we de verspreiding over nederland/belgie wel!
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
i.v.m. de vele draadjes hierover > hier eventueel verder >> link
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
klik
_______________________________________________________
Mijn ander vervoer is een E-bike.