Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
Berichten: 4889
Lid geworden op: 27 mei 2006 23:54
Auto: C5 Aircross 225 PHEV
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2020
Energielabel: A
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 65000
Kleur: Wit
Locatie: Leiden
Het lampje blijft voor mij een mysterie hoor. Het ding is bij mij niet kapot, want hij brandt gemiddeld 3 minuten in de maand, voor de rest is tie uit. Dit is met de asbak altijd open Dit laatste niet zozeer omdat ik veel rook, hetgeen ook waar is, maar vooral omdat als je de asbak dicht doet je 3,4,6,10 keer drukken moet om hem weer open te krijgen. Een ideale handeling om je auto met 80 km/u tegen een boom of tegenligger te rijden.
In de andere C5 waar niet in gerookt mag worden gaat de asbak niet zo vaak open, maar ook daar brand het lampje.....zeer zelden.
gr. Ronald
In de andere C5 waar niet in gerookt mag worden gaat de asbak niet zo vaak open, maar ook daar brand het lampje.....zeer zelden.
gr. Ronald
C5 Aircross 225 PHEV Feel, EAT8, 06/2020, 65.000 km, wit
Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl, Jinba Ittai
Audi A6 Limousine 50 PHEV, DSG7, 03/2020, 65.000 km, blauw
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5, 1x Xsara Picasso (met vanMaren dorpelstrips), 1x C4AC en 2x C6)
Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl, Jinba Ittai
Audi A6 Limousine 50 PHEV, DSG7, 03/2020, 65.000 km, blauw
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5, 1x Xsara Picasso (met vanMaren dorpelstrips), 1x C4AC en 2x C6)
V.I.P.


Berichten: 55
Lid geworden op: 26 dec 2006 18:51
Auto: C5 hdif 1.6 16v mei 2006
Opties: Beige leren bekleding, pdc voor/achter
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Energielabel: B
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 190.000
Kleur: Noir obsidien
Locatie: Haarlem
Ronald,
Ik ga ervan uit dat je weet dat dit lampje alleen brand als je verlichting is ingeschakeld.
Deze opmerking vanwege het feit dat je dus blijkbaar 2 exemplaren hebt met hetzelfde probleem onder andere "rook"-omstandigheden, wat natuurlijk wel heel frapant is!
M.vr.gr Ulfred
Ik ga ervan uit dat je weet dat dit lampje alleen brand als je verlichting is ingeschakeld.
Deze opmerking vanwege het feit dat je dus blijkbaar 2 exemplaren hebt met hetzelfde probleem onder andere "rook"-omstandigheden, wat natuurlijk wel heel frapant is!
M.vr.gr Ulfred
Xantia 18i berline 1994 (lpg) 260.000 km
Xantia 18i break 1997 (lpg) 207.000 km
Xantia 18i 16v berline 2000 (lpg) 190.000 km
C5 2.0 hdi automaat 06-2003 293.000 km
C5 hdif 1.6 16v 05-2006 173.000 km
C6 (tweedehands betaalbaar, doch ietwat groot voor z'n 2-tjes)
Xantia 18i break 1997 (lpg) 207.000 km
Xantia 18i 16v berline 2000 (lpg) 190.000 km
C5 2.0 hdi automaat 06-2003 293.000 km
C5 hdif 1.6 16v 05-2006 173.000 km
C6 (tweedehands betaalbaar, doch ietwat groot voor z'n 2-tjes)
Berichten: 4889
Lid geworden op: 27 mei 2006 23:54
Auto: C5 Aircross 225 PHEV
Brandstof: Hybride
Bouwjaar: 2020
Energielabel: A
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 65000
Kleur: Wit
Locatie: Leiden
Dat wist ik eerlijk gezegd niet, maar beide autos rijden met de zogenaamde appel verlichting wat betekent dat de lichten altijd aan gaan bij het starten van de motor.c5hdiaut schreef:Ik ga ervan uit dat je weet dat dit lampje alleen brand als je verlichting is ingeschakeld.
Om het nog maar even complexer te maken, die appel verlichting werkt anders op een 2002 Ph1 dan op een 2004 Ph1.
Als je appel verlichting laat inschakelen op een 2002 gaat ALLES altijd branden. Dus niet alleen de dimlichten, maar ook de dashboardverlichting. Bovendien gaat je kleurendisplay (als je dat hebt) over op nachtkleuren (als je zelf ingesteld hebt dat je nachtkleuren wilt).
Bij de 2004 werkt de appel schakeling echt alleen op de koplampen, dus niet op dahsboardverlichting en NAV scherm.
Met de 2004 betekent dit het volgende als je een tunnel in rijdt: de dimlichten waren aan en blijven aan, zodra je de donkere tunnel in komt ziet de lichtsensor dat het donker wordt en schakelt de dashboardverlichting in en je kleurenscherm op nacht (indien je dit hebt ingesteld).
Tunnel uit, dashboardverlichting weer uit.
Rare jongens hoor die Galliers.
Het gedrag van het asbaklampje in deze twee autos in genoemde condities heb ik, naar je begrijpt, nog niet helemaal in de peiling, maar lijkt me toch niet consequent.
Alhoewel, met de asbak meestal dicht in de 2002, heb ik eigenlijk geen goede casus.
Gek kan je van die Fransen soms worden. Gelukkig hebben ze wel een mooi bakje onder de asbak waar je as in komt als je mis mikt omdat de asbak donker is. Aan alles is gedacht.
Gr.Ronald
Ps. Stoppen met roken zou een oplossing zijn
C5 Aircross 225 PHEV Feel, EAT8, 06/2020, 65.000 km, wit
Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl, Jinba Ittai
Audi A6 Limousine 50 PHEV, DSG7, 03/2020, 65.000 km, blauw
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5, 1x Xsara Picasso (met vanMaren dorpelstrips), 1x C4AC en 2x C6)
Mazda '92 Black Miata, 180.000 mijl, Jinba Ittai
Audi A6 Limousine 50 PHEV, DSG7, 03/2020, 65.000 km, blauw
(Voorheen 3x BX, 4x Xantia, 3x C5, 1x Xsara Picasso (met vanMaren dorpelstrips), 1x C4AC en 2x C6)
Heb het ff gecheck maar ook in mijn Peus is het lampje hemelen!
zelfde systeem, ik zal hem/haar maar vervangen.
zelfde systeem, ik zal hem/haar maar vervangen.
Berichten: 347
Lid geworden op: 27 jul 2008 13:43
Auto: Skoda Superb 3.6 V6 DSG Elegance Bussines-line
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: G
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 80000
Kleur: Lichtblauw
Locatie: Dieren
Hehe, wat grappig, ik heb laatst mijn lampje ook maar eens aan de praat geholpen. Lampje was prima, alleen maakte slecht contact.
Kapjes naast de radio los, radio eruit schroeven, hand door het gat naar beneden, en precies in het midden voel je de lamdrager al zitten. Dat ding is knap groot voor zo'n klein lampje.
De lampdrager staat schuin omhoog, dus niet te missen, en de draad is lang genoeg om hem bij het radio-gat te krijgen, om eventueel het lampje te wissellen.
Als je niet te grote handen hebt, is dit de meest simpele methode lijkt me, dan hoef je niet je halve midden-console te demonteren.
Overigens vraag ik me wel af hoe je het lampje van de aansteker kunt wissellen, want daar krijg ik geen beweging in.
Kapjes naast de radio los, radio eruit schroeven, hand door het gat naar beneden, en precies in het midden voel je de lamdrager al zitten. Dat ding is knap groot voor zo'n klein lampje.
De lampdrager staat schuin omhoog, dus niet te missen, en de draad is lang genoeg om hem bij het radio-gat te krijgen, om eventueel het lampje te wissellen.
Als je niet te grote handen hebt, is dit de meest simpele methode lijkt me, dan hoef je niet je halve midden-console te demonteren.
Overigens vraag ik me wel af hoe je het lampje van de aansteker kunt wissellen, want daar krijg ik geen beweging in.
Ook weer een Citroën in het wagenpark!
Citroën C35 D, Neba intergraal-camper (zie avater)
Citroën C35 D, Neba intergraal-camper (zie avater)
Berichten: 1206
Lid geworden op: 31 mei 2006 21:32
Auto: C5 Tourer LB 2009
Opties: Half leer, Myway
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 125000
Kleur: Blue Bourrasque
Locatie: Wagenborgen
Contacteer:
ik wist niet eens dat er een lampje inzat, maar heb gekeken, hij doet het 
C5 Tourer 2.0i 16V Ligne Business '09 (Blue Bourrasque)
C1 Ambiance 5d, airco, LMV '09 (Vert Mica)
BX 14E '86 (Blanc Cremant)
Ex: BX (2x), Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 Break HDi
V.I.P.


Berichten: 55
Lid geworden op: 26 dec 2006 18:51
Auto: C5 hdif 1.6 16v mei 2006
Opties: Beige leren bekleding, pdc voor/achter
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Energielabel: B
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 190.000
Kleur: Noir obsidien
Locatie: Haarlem
@ Eemspoort
Uit nieuwsgierigheid ben ik maar "even" aan het prutsen geslagen, het is heel lastig om dit lampje te bereiken (bij mijn automaat tenminste), wellicht is er bij een handbak meer ruimte.
Ik heb de afdekplaat om de automaathendel verwijderd, dus het buitenste deel zonder de schakelsymbolen (hout,zilver of kevlar-kleurig), dan zie je de aantsteker-behuizing met aan de zijkant en groen soort houdertje waarin het lampje zich bevindt.
Ik heb met een plat schroevendraaiertje dit houdertje enigszins geforceerd verwijderd, het zit namelijk onder (zichtbaar) geklemd en boven (onzichtbaar) geklemd.
Toen deze er eenmaal af was heb ik met een spiegeltje zo goed en kwaad als het ging gekeken hoe het klemsysteem zat. (om het later weer "blind" te kunnen monteren)
Het lampje (1,2 v ministeeklampje, zelfde als in de asbak) is voorzien van een groen rubberen "condoompje" wat je er vanaf kunt rollen en welke weer in een fitting in het groene houdertje zit geschoven.
(voorzichtig, condoompje scheurt voordat je het weet en dan heb je "wit" licht en dat wil je niet)
Als de fitting met het nieuwe lampje inclusief condoom weer in het groene houdertje is geschoven kan deze weer op zijn plaats worden geklikt.
Op zich een hele simpele constructie, ware het niet dat de bereikbaarheid in mijn geval drie keer hopeloos was, wat het tot een uitdaging van 2 uur maakte.
Kijk wel uit voor sluiting, omdat de fitting in het groene houdertje met 2 metalen lipjes contact maakt met de aansteker-behuizing waar het zijn spanning en aarde vandaan haalt, dus bij onjuiste plaatsing van het groene houdertje kost het je in het ergste geval een "20" zekering.
Maar na 2 uur prutsen is het dan toch gelukt!
(en ik rook niet eens
)
Nadat mijn asbaklampje stuk bleek te zijn en ondertussen vervangen is, bleek ook mijn aanstekerlampje stuk te zijn."Overigens vraag ik me wel af hoe je het lampje van de aansteker kunt wisselen, want daar krijg ik geen beweging in. "
Uit nieuwsgierigheid ben ik maar "even" aan het prutsen geslagen, het is heel lastig om dit lampje te bereiken (bij mijn automaat tenminste), wellicht is er bij een handbak meer ruimte.
Ik heb de afdekplaat om de automaathendel verwijderd, dus het buitenste deel zonder de schakelsymbolen (hout,zilver of kevlar-kleurig), dan zie je de aantsteker-behuizing met aan de zijkant en groen soort houdertje waarin het lampje zich bevindt.
Ik heb met een plat schroevendraaiertje dit houdertje enigszins geforceerd verwijderd, het zit namelijk onder (zichtbaar) geklemd en boven (onzichtbaar) geklemd.
Toen deze er eenmaal af was heb ik met een spiegeltje zo goed en kwaad als het ging gekeken hoe het klemsysteem zat. (om het later weer "blind" te kunnen monteren)
Het lampje (1,2 v ministeeklampje, zelfde als in de asbak) is voorzien van een groen rubberen "condoompje" wat je er vanaf kunt rollen en welke weer in een fitting in het groene houdertje zit geschoven.
(voorzichtig, condoompje scheurt voordat je het weet en dan heb je "wit" licht en dat wil je niet)
Als de fitting met het nieuwe lampje inclusief condoom weer in het groene houdertje is geschoven kan deze weer op zijn plaats worden geklikt.
Op zich een hele simpele constructie, ware het niet dat de bereikbaarheid in mijn geval drie keer hopeloos was, wat het tot een uitdaging van 2 uur maakte.
Kijk wel uit voor sluiting, omdat de fitting in het groene houdertje met 2 metalen lipjes contact maakt met de aansteker-behuizing waar het zijn spanning en aarde vandaan haalt, dus bij onjuiste plaatsing van het groene houdertje kost het je in het ergste geval een "20" zekering.
Maar na 2 uur prutsen is het dan toch gelukt!
Xantia 18i berline 1994 (lpg) 260.000 km
Xantia 18i break 1997 (lpg) 207.000 km
Xantia 18i 16v berline 2000 (lpg) 190.000 km
C5 2.0 hdi automaat 06-2003 293.000 km
C5 hdif 1.6 16v 05-2006 173.000 km
C6 (tweedehands betaalbaar, doch ietwat groot voor z'n 2-tjes)
Xantia 18i break 1997 (lpg) 207.000 km
Xantia 18i 16v berline 2000 (lpg) 190.000 km
C5 2.0 hdi automaat 06-2003 293.000 km
C5 hdif 1.6 16v 05-2006 173.000 km
C6 (tweedehands betaalbaar, doch ietwat groot voor z'n 2-tjes)
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
De dealer heeft dat lampje voor mij binnen 10 minuten vervangen, er is dus vast een foefje voor ....
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Berichten: 347
Lid geworden op: 27 jul 2008 13:43
Auto: Skoda Superb 3.6 V6 DSG Elegance Bussines-line
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: G
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 80000
Kleur: Lichtblauw
Locatie: Dieren
Hmmm, dan toch maar liever naar de dealer?? 
Ook weer een Citroën in het wagenpark!
Citroën C35 D, Neba intergraal-camper (zie avater)
Citroën C35 D, Neba intergraal-camper (zie avater)
V.I.P.


Berichten: 55
Lid geworden op: 26 dec 2006 18:51
Auto: C5 hdif 1.6 16v mei 2006
Opties: Beige leren bekleding, pdc voor/achter
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Energielabel: B
Phase: 2
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 190.000
Kleur: Noir obsidien
Locatie: Haarlem
@ Menno
Je hebt denk ik helemaal gelijk, alleen had ik niet het geduld om uit te zoeken hoe het "automaat"-symbool-plaatje rond de pook verwijderd moest worden, want dan was er waarschijnlijk genoeg ruimte geweest om dit in de genoemde 10 minuten te doen.
Bij een handbak lijkt het me geen enkel probleem omdat de pookhoes heel makkelijk te verwijderen is en er ruimte genoeg is voor de verwisseling.
"geduld" is een zwak punt in mn "sterkte-zwakte" analyse
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan"
Ulfred.
Je hebt denk ik helemaal gelijk, alleen had ik niet het geduld om uit te zoeken hoe het "automaat"-symbool-plaatje rond de pook verwijderd moest worden, want dan was er waarschijnlijk genoeg ruimte geweest om dit in de genoemde 10 minuten te doen.
Bij een handbak lijkt het me geen enkel probleem omdat de pookhoes heel makkelijk te verwijderen is en er ruimte genoeg is voor de verwisseling.
"geduld" is een zwak punt in mn "sterkte-zwakte" analyse
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan"
Ulfred.
Xantia 18i berline 1994 (lpg) 260.000 km
Xantia 18i break 1997 (lpg) 207.000 km
Xantia 18i 16v berline 2000 (lpg) 190.000 km
C5 2.0 hdi automaat 06-2003 293.000 km
C5 hdif 1.6 16v 05-2006 173.000 km
C6 (tweedehands betaalbaar, doch ietwat groot voor z'n 2-tjes)
Xantia 18i break 1997 (lpg) 207.000 km
Xantia 18i 16v berline 2000 (lpg) 190.000 km
C5 2.0 hdi automaat 06-2003 293.000 km
C5 hdif 1.6 16v 05-2006 173.000 km
C6 (tweedehands betaalbaar, doch ietwat groot voor z'n 2-tjes)
Berichten: 347
Lid geworden op: 27 jul 2008 13:43
Auto: Skoda Superb 3.6 V6 DSG Elegance Bussines-line
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: G
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 80000
Kleur: Lichtblauw
Locatie: Dieren
Mogguh Ulfred,
De pookhoes en het plaatje daar omheen zijn idd makkelijk te verwijderen. Echter, je kunt dan nog steeds niet erg makkelijk bij het lampje van de aansteker komen. En ook mijn geduld is snel op.....
Maar vermoedelijk heeft de dealer idd een makkelijke methode hiervoor.
De pookhoes en het plaatje daar omheen zijn idd makkelijk te verwijderen. Echter, je kunt dan nog steeds niet erg makkelijk bij het lampje van de aansteker komen. En ook mijn geduld is snel op.....
Maar vermoedelijk heeft de dealer idd een makkelijke methode hiervoor.
Ook weer een Citroën in het wagenpark!
Citroën C35 D, Neba intergraal-camper (zie avater)
Citroën C35 D, Neba intergraal-camper (zie avater)
C5club extreme Die-Hard


Berichten: 819
Lid geworden op: 06 nov 2007 19:37
Auto: Citroën C5 Aircross 1.6 PT EAT8 Business Plus
Opties: Alle Opties + Street View Live
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2019
Energielabel: C
Phase: C5 Aircross
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 112000
Kleur: Noir Perla
Locatie: Epe
Ter aanvulling op dit draadje zal ik even de beschrijving geven van het vervangen van het aanstekerlampje in een Phase II met handbak:
Verwijder de pookhoes, deze is eruit te halen door er voorzichtig aan te trekken rondom, hij zit rondom 'geklikt' in de middenconsole.
Verwijder het plaatje rondom de pookhoes door aan de achterzijde te beginnen met voorzichtig kracht te zetten en hem er uit te 'liften'.
Nu zie je bij de aansteker een oranje huls waarin het lampje zich bevindt. Deze huls is er uit te nemen door er met een klein schroevendraaiertje boven op te drukken, met beleid uiteraard, je kunt niet zien wat je doet.
Wanneer het oranje hulsje er uit is kun je het lampje vervangen door de grijze fitting uit de oranje huls te nemen, dit kun je bewerkstelligen door de twee 'pootjes' van de oranje huls uit elkaar te buigen en tegelijkertijd het grijze fittinkje naar beneden te drukken.
Vervang het lampje door deze er uit te trekken en kijk bij terugplaatsen goed of het fittingloze lampje (Philips 12516) er op de juiste wijze ingaat.
Plaats het oranje hulsje terug in de aansteker door hem voor zijn oorspronkelijk positie te zetten en voorzichtig naar boven te drukken. Controleer met licht aan/uit of hij functioneert. Het terugplaatsen van het plaatje rondom de pookhoes en de pookhoes wijst zich vanzelf, in omgekeerde volgorde als boven beschreven.
Succes met het karweitje en niet te veel roken,
Groeten,
Albert.
Verwijder de pookhoes, deze is eruit te halen door er voorzichtig aan te trekken rondom, hij zit rondom 'geklikt' in de middenconsole.
Verwijder het plaatje rondom de pookhoes door aan de achterzijde te beginnen met voorzichtig kracht te zetten en hem er uit te 'liften'.
Nu zie je bij de aansteker een oranje huls waarin het lampje zich bevindt. Deze huls is er uit te nemen door er met een klein schroevendraaiertje boven op te drukken, met beleid uiteraard, je kunt niet zien wat je doet.
Wanneer het oranje hulsje er uit is kun je het lampje vervangen door de grijze fitting uit de oranje huls te nemen, dit kun je bewerkstelligen door de twee 'pootjes' van de oranje huls uit elkaar te buigen en tegelijkertijd het grijze fittinkje naar beneden te drukken.
Vervang het lampje door deze er uit te trekken en kijk bij terugplaatsen goed of het fittingloze lampje (Philips 12516) er op de juiste wijze ingaat.
Plaats het oranje hulsje terug in de aansteker door hem voor zijn oorspronkelijk positie te zetten en voorzichtig naar boven te drukken. Controleer met licht aan/uit of hij functioneert. Het terugplaatsen van het plaatje rondom de pookhoes en de pookhoes wijst zich vanzelf, in omgekeerde volgorde als boven beschreven.
Succes met het karweitje en niet te veel roken,
Groeten,
Albert.
Peugeot 107 5 drs. XS Noir Caldera 2008 (ma femme)
Onze Citroën historie:
2 CV 6 (moi)
2 CV 4 (moi)
2 CV 6 (moi)
BX Berline 1600 TZI Automaat (moi)
XM Berline 2.0 LPG (moi)
XM Berline 2.1 Diesel (moi)
Xantia Break 1900 TD (moi)
Berlingo Multispace Modutop 1600 16V (ma femme)
C5 Break 1.6 HDIF L.P. (moi)
Onze niet Citroën historie zal ik jullie besparen, één troost: het was voornamelijk Frans
Onze Citroën historie:
2 CV 6 (moi)
2 CV 4 (moi)
2 CV 6 (moi)
BX Berline 1600 TZI Automaat (moi)
XM Berline 2.0 LPG (moi)
XM Berline 2.1 Diesel (moi)
Xantia Break 1900 TD (moi)
Berlingo Multispace Modutop 1600 16V (ma femme)
C5 Break 1.6 HDIF L.P. (moi)
Onze niet Citroën historie zal ik jullie besparen, één troost: het was voornamelijk Frans
Berichten: 112
Lid geworden op: 04 okt 2009 18:10
Auto: C5 X7 Sedan Comfort 2.0
Opties: afn. trekhaak, eurogas
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2008
Energielabel: D
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 301500
Kleur: EZRC zilvergrijs
Heb in garage meegekeken hoe dat lampje werd aangepakt (ph 1).
1. radio eruit halen ( 2 plaatjes erlangs eraf wippen en radio losschroeven en laten hangen (alle draden blijven eraan
2. door het gat met je hand naar beneden.
3. lamphouder met lampje eruit trekken en door het radiogat naar buiten.
4. nieuwe lampje erin.
5. hand er weer in en lamphouder in asbak steken.
6. autoradio weer aanbrengen.
In een kwartiertje gedaan.
1. radio eruit halen ( 2 plaatjes erlangs eraf wippen en radio losschroeven en laten hangen (alle draden blijven eraan
2. door het gat met je hand naar beneden.
3. lamphouder met lampje eruit trekken en door het radiogat naar buiten.
4. nieuwe lampje erin.
5. hand er weer in en lamphouder in asbak steken.
6. autoradio weer aanbrengen.
In een kwartiertje gedaan.
Van 2cv6 naar C5, wat een vering had die CV!
C5club Fan


Berichten: 97
Lid geworden op: 21 nov 2014 09:29
Auto: C5 Break
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2004
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 161500
Kleur: Grijs
Locatie: Alkmaar
Thanks...De mijne is ook net kapot gegaan.


