Klussie schreef:
Laat je aaien en niet ..........
Op naar NV
Dat op naar NV gebeurt dus vrijdag!!
Gisteren meld ik nog dat de auto weer (na vervanging vervanging lambdasonde en een paar dagen later de lpg pomp + verder alles nachecken door de erkende gasboer) perfect reed,..... en dat
deed hij ook!

.............
Mijn vrouw moet de komende maand dagelijks op en neer naar Almere. En vanmorgen vroeg belde ze al,..... lichtelijk in paniek: op lpg verloor hij weer vermogen richting 't afslaan.... vlug op benzine overschakelen rijden en dat doet zij (de C5) 't weer prima..............
De terugweg was een ramp. File op A4, afslaan op lpg....... maar weer op benzine overgeschakeld. Thuis gekomen zelf even de auto gestart,........... net na overschakelen op gas slaat hij af. Het is nog nooit zo erg geweest

.... Weer starten,.. op benzine prima, maar weer na overschakelen op lpg: afslaan..........
Ik weet 't nu echt niet meer........... om 10 voor zes Johan Oldenhage gebeld,.. die is gelukkig bereid al a.s. vrijdag de auto na te kijken (alvast bedankt!!

) ..........., kan me eigenlijk niet meer schelen wat er uitkomt, als "zij" maar goed rijdt en mijn vrouw niet stil komt te staan ergens op de A4...............
Oh ja: de airbagstoring is ook weer terug na een paar dagen..................
Hele diepe zucht!