Vanmiddag ben ik verhaal gaan halen.
De kras bovenop zou eerst vuil zijn. Toen bleek dat het echt een diepe kras is, moest die er al gezeten hebben. Ik geloof er geen klap van, maar het zijn woord tegen het mijne

Ik werd wel pissig van deze standaard afwimpel methode.
De andere kras (rechtsvoor) was zo overduidelijk veroorzaakt door een schroevendraaier dat dat niet te ontkennen viel. Ik mag op hun kosten een lakstift kopen... Dat doe ik ook liever zelf want ik wil niet meer dat ze aan m'n auto zitten.
Dat er lak van onder de ruit afschildert werd normaal genoemd

Komt door het beiteltje dat ze gebruiken. Op de schade wordt dan primer gedaan. Tja, dat kan ik niet meer controleren. Ik moet maar hopen dat over een jaar geen roest van onder de afdichting vandaan kruipt.
Tenslotte is er in de tussentijd ook een afdekdopje van een Torx-schroef bij het raam afgewaaid. Die mag ik kopen en krijg ik vergoed.
Tja, wat moet je verder. De schade is aangericht. Om het prutswerk te noemen gaat wat al te ver (ik heb van collega's ergere verhalen gehoord) maar de vervanging is overduidelijk erg onzorgvuldig uitgevoerd.
Ik houd er voorlopig wel een katerig gevoel aan over. Mijn vertrouwen in 'professionals' is weer een stukje gedaald.