Kweenie welke reclame je gezien hebt maar als het er eentje is uit die slecht na-gesynchroniseerde amerikaanse serie dan zou ik er mooi vanaf blijven.
Ik heb in het verleden al eens vaker van die 'Tell Sell meuk' in huis gehaald.
O.a. van die gekleurde wax die ook gouden bergen beloofd.
Tig keer geprobeerd dat goedje aan te brengen op de meest uiteenlopende beschadigingen, van kleine krasjes rond de handgrepen tot op grotere krassen van winkelwagentjes en dergelijk spul.
Maar nooit was het resultaat bevredigend. Ten eerste week de kleur behoorlijk af waardoor de kras nog beter opviel en als het dan al een kleine verbetering opleverde dan spoot ik dat spul er bij de eerste de beste keer met de hogedrukreiniger zo weer vanaf
Later nog eens geexperimenteerd bij een collega met een soort van pen waar een kleurloze substantie (gekleurde wax met vulmiddel?) uitkwam. Nounounounounou, dat was helemaal huilen met de lamp uit geblazen. Dat spul bleef helemaal niet op de plek zitten maar je versmeerde het gewoon op het gebied rond de beschadiging...
Persoonlijk geloof ik niet meer in die T.V.-sprookjes en houd ik het voortaan bij het klassieke lakstift pakketje en de spulletjes van Poorboys om beschadigingen weg te werken