Lexia-goeroe gezocht in Oost-Vlaanderen :)
Collega C5-rijders,
Het clubforum staat bol van de tips en truuks met betrekking tot de opties welke we al dan niet via de Lexia kunnen aan- of afzetten voor onze geliefde vierwieler
De NL rijders hebben blijkbaar een paar welwillende dealers/leden waar ze terecht kunnen voor het nodige advies en programmeerwerk.
Is er in BE, en als het even kan in de buurt van Oost Vlaanderen een dealer die C5 clubleden nauw aan het hart sluit, en die het Lexia verhaal helemaal begrijpt,en waar ik (en wie weet nog anderen) terecht kunnen om (weliswaar tegen correcte vergoeding), e.e.a. up te daten of in te stellen waar mogelijk? (ik denk aan follow me home/daglicht/...)
Probleem is namelijk dat mijn dealer niet écht op de hoogte is, en weliswaar één van zijn techniekers wil laten zoeken naar opties, maar dit gaat me aan het huidige uurtarief véél geld kosten.
Ik geef daarom liever iets uit aan iemand die direct weet waar hij wat moet instellen, én die niet vies is omdat ineens een wildvreemde zijn garage binnenstapt met een auto die híj niet verkocht heeft (wat helaas nogal vaak voorkomt)