Ik heb het ook geprobeerd met de ledlampjes van Go-Greener. Inderdaad veel te weinig licht.
Alleen de stadslichten (LED Stadslicht 7 led T10) en de nummerplaatverlichting (hier breedstralend maken door afschuren van de bolletjes van de leds) waren een succes. Overigens wel netjes mijn geld teruggekregen voor de rest. Blijft over dat met een automaat waarbij je bij het stoplicht constant op de rem staat (+ het gemak waarmee je bij de Break je lampjes wisselt

) ik nog steeds over wil gaan op leds. Het lampje voor het remlicht moet 400 lumen afgeven en wordt daarvoor zo overbelast dat de levensduur nog maar 250 uur is ipv 1000 uur.
Ik ben wat aan het knutselen gegaan met 6 powerleds op een aluminiumstrip die de hele remlichtbalk vult en er is zeker 6 Watt puur ledvermogen nodig om een net zo helder licht te krijgen voor het remlicht (+ daarbij de verliezen om de leds netjes aan te sturen). Daarmee zijn al die standaard 2 Watt ledlampjes dus bij voorbaat al kansloos.
Ben nog wat aan het klooien met de aansturing. Heb al een leddriver die vanaf 9.5 volt tot wel 24 volt de leds netjes constant aanstuurt zonder dat de boel heet wordt. Wil nog een ander idee proberen omdat ik bang ben voor hoogfrequente storing in de auto. Wanneer mijn ontwerp uitgekristalliseerd en beproefd is zal ik het hier op het forum plaatsen
