dre1 schreef:
Hallo
Ik ben sinds 2 maanden in het bezit van een C5 1.8 ligne prestige uit 2001 op lpg g3 met 151000 km op de teller.
Het is een geweldige auto maar hij stottert op benzine en op lpg in de lage toeren en hij slaat ook wel eens af.
Ik heb er veel over gelezen maar ik weet nu helemaal niet waar ik het eerst moet zoeken om het op te lossen.
Ongeveer 6000 km terug heeft de vorige eigenaar de volgende reparaties uit laten voeren:Uitgebreide diagnose gesteld ivm stotteren van de motor, zowel op benzine als op gas. Zekering in bsi vervangen, motorbedrading gecontroleerd op losse contacten, smoorklephuis gereinigd, Lpg verdamper gecontroleerd op inwendige lekkage, cilinderlektest uitgevoerd, en ander type bougies gemonteerd. Het probleem is waarschijnlijk weg geweest want toen ik hem kocht liep hij prima.
Maar nu lijkt het of het steeds erger wordt. Ik heb de auto zonder garantie gekocht omdat de prijs voor mij zeer interessant was.
Is er iemand die hier ook ervaring mee heeft of heeft iemand goede tips, alvast bedankt voor jullie reactie.
Ik heb met mijn auto (brandstof benzine) hetzelfde probleem gehad,toen de bobine vervangen, en het was opgelost