And the fight ends.... Citroen NL kan niets meer doen dan constateren dat ik gelijk heb en dat er geen oplossing is en misschien komt er ooit wat en....jasa schreef:Dat updaten is correct, echter iemand zal de firmware moeten aanpassen aan de MyWay, en dat zie ik zo snel niet gebeuren al blijven we optimistisch.....axl schreef:@jasa
de firmware van de usb box is wel te updaten
http://www.citroen.fr/Cwf/Citroen/News/ ... 0c6e28a5c5
@macpro
nope, jij weet waarschijnlijk meer van dat ding dan ik
axl
Ongelofelijke bagger ondersteuning, ik krijg zelfs geen management aan de telefoon, ze zijn bang dat ze in contact komen met klanten lijkt het.
Dit gesodemieter wordt nu al ( na 4 weken.....) bijna een goede reden om na deze auto geen Citroen meer te kiezen. Ongeloofelijk wat een waardeloze organisatie.
Ik heb ondertussen contact gehad met Dension. De Gateway 300 is door hen getest op de MyWay en die werkt niet. Of en wanneer er ondersteuning komt voor de MyWay konden ze niet zeggen. Ook wisten ze niet zeker of Citroen met een update bezig is, ze zijn nog wat aan het uitzoeken. Wat een verademing om iemand aan de telefoon te krijgen die en wil helpen en weet waar over het gaat......
Ziet er langzaam naar uit dat ik de iPod op de Aux moet gaan aansluiten, maar ik heb nog een klein sprankje hoop dat er ondersteuning van de MyWay op de Gateway 300 komt.....