Als ik mijn vooruit wil schoonsproeien gaan wel de koplampsproeiers spuiten, de voorsproeiers niet maar mijn achtersproeier WEL

Is dat het beruchte klepje in de sproeierpomp wat niet functioneert?
Heeee , daar had ik gisteren ook last vanWimmie schreef: Als ik mijn vooruit wil schoonsproeien gaan wel de koplampsproeiers spuiten, de voorsproeiers niet maar mijn achtersproeier WEL.
Is dat het beruchte klepje in de sproeierpomp wat niet functioneert?
Had ik ook last van maar na de laatste keer doorblazen met hoge druk is het OK , meestal zie je een verstopping zitten , ook wel met een naald door te prikken ...Harm van Beek schreef:de sproeier rechts op de voorruit ook maar die links op de voorruit niet. Sproeier is al een paar keer doorgeblazen maar het helpt nooit blijvend.
Yep ...R1200C schreef:Ik heb ook een nevel en ik ga er van uit dat dat ook de bedoeling is....
Net ff flinke sloot warm water met zeep erdoor gegooid , hij doet het weerRobbertC5 schreef:Warm water, fiks groene zeep en doorspoelen, ehh, doorsproeien maar, heeft bij mij een hele tijd geholpen
Sjips, zo'n gadget moet ik ook op mijn auto!!!M&M schreef:geeft me een waterballet zeg , mooi dat er niemand voor liep , die zou echt zeiknat geweest zijn
Haha , dat dacht ik eigenlijk ook , misschien leuk om zo te houdenR1200C schreef:Sjips, zo'n gadget moet ik ook op mijn auto!!!M&M schreef:geeft me een waterballet zeg , mooi dat er niemand voor liep , die zou echt zeiknat geweest zijn![]()
Werkt best aardigR1200C schreef:Even een vraagje: houden die koplamp sproeiers je koplampen nou echt schoon? Lijkt me zo dat er toch nog een wisser of zo overheen zou moeten om de troep echt weg te krijgen.
Het is onmogelijk een wisser te gebruiken, die zou krassen en die krassen verstrooien je Xenonlicht.M&M schreef:Werkt best aardigR1200C schreef:Even een vraagje: houden die koplamp sproeiers je koplampen nou echt schoon? Lijkt me zo dat er toch nog een wisser of zo overheen zou moeten om de troep echt weg te krijgen.