Hier ben je niet klaar met 5 minuten krassen verwacht ik.
Ik heb een keer zo'n voorruitscherm gebruikt en die zat de volgende ochtend best wel stevig vastgevroren aan de voorruit. Vond ik niet zo'n succes.Nosmo King schreef:Ik jou geval zou een autohoes een optie zijn (niet echt handig) of van die schermen voor de voorruit die je tussen de deuren klemt. Achterruit gaat misschien ook wel. ANWB heeft ze nu voor een €3,95 en €2,95 voor leden.
http://www.anwb.nl/webwinkel/aanbieding ... deken.html
Moet je nog wel de zijruiten doen.
Ik heb zo'n soort aluminiumfolie voorruitscherm en bij mij is hij nog nooit vastgevroren. Hij gaat er op als de ruiten nog niet bevroren zijn. Eerlijk gezegd vind ik het een prachtsysteem en mijn voorruit hoef ik eigenlijk nooit te krabben.MarcusE schreef: Ik heb een keer zo'n voorruitscherm gebruikt en die zat de volgende ochtend best wel stevig vastgevroren aan de voorruit. Vond ik niet zo'n succes.
Dan heb je nog meer werk inderdaad.MarcusE schreef: Ik heb een keer zo'n voorruitscherm gebruikt en die zat de volgende ochtend best wel stevig vastgevroren aan de voorruit. Vond ik niet zo'n succes.
Ik vertrouw de C5 blijkbaar onvoorwaarlijk. Stap 'smorgens altijd zonder jas met opgestroopte mouwen in de Dame, ook nu. (wel blij met de stoelverwarming want leer is wel kouder dan het stof van de Xantia). Heb tegenwoorig wel een jas in de kofferbak liggen want hoe dan ook, je weet het maar nooit met die vrouwen.SkyBuMp schreef:Oke hierbij mijn tips voor deze winter!
Jezelf:
Zorg dat je een dekentje in de auto hebt, mocht de C5 t begeven.. kun je je zelf nog lekker warm houden. Denk ook aan een klein voedselpakketje en wat drinken.

Het werkt weer.Klussie schreef:Mijn ruitensproeier doet nix meer