Re: Binnenspiegel en plafonniere eraf bij ph2?
Nou jongens, het duurde ff voordat ik weer in de lucht ben. Ben de afgelopen tijd erg druk geweest met het verhuizen van kantoor. Ben nu wel verhuisd, maar ben nog wel ff zoet om op de nieuwe plek alles in orde te krijgen.
Hartelijke dank voor alle reacties. Zo meteen zal ik eens proberen om die kap met spiegel eraf te krijgen volgens de gegeven instructies. Dat zal nu toch moeten lukken...
exroosje schreef:
Op zich een zeer logische plek om je gps repeater te monteren omdat daar het gat zit in de warmtewerende voorruit.
Nou, dat valt te bezien. Voor een
ontvanger is het een goede plek, maar voor een
repeater misschien iets minder. Die heeft namelijk ook weer een zendende antenne. En als de ontvanger van de repeater ook het signaal van zijn eigen repeatende zender weer oppikt gaat-ie rondzingen en krijg je dus uiteindelijk helemaal geen goed signaal. Het is dus de bedoeling dat de ontvanger zijn eigen zender niet ziet (of althans veel zwakker dan het satellietsignaal van buiten).
exroosje schreef:
Je eerste stap in het omzeilen van de km heffing? Mogelijk worden die apparaatjes nog illegaal als blijkt dat je ze kunt gebruiken om je Camiel kastje te laten denken dat ie ergens anders is.
Nou, dat zie ik me met een repeater nog niet zo doen. Hoe had je dat in gedachten? Dat ding repeteert alleen het signaal dat-ie met zijn eigen ontvanger oppikt.
Het lijkt me geen optie om zelf misleidende satellietsignalen te gaan produceren. Beetje complex. Je moet dan bovendien het signaal van minimaal 5 satellieten genereren en die moeten afschuwelijk nauwkeurig op tijd lopen. Lijkt me practisch ondoenlijk.