filip schreef:wat ik ook wel straf vind, is dat wanneer ze mijn wagen op de testplaat zetten die aangeeft dat de veringen 100% oke zijn ? En toch hangt mijn wagen vol met olie onderaan.
Ik weet niet wat voor maffe garage dat doet, maar ze moeten toch weten dat dit niet werkt met HP auto's.
Ik snap wel dat in België vanwege de jaarlijkse keuring zo'n testplaat standaard uitrusting is (niemand heeft hier zo'n ding) en dat het makkelijk is, maar het zegt gewoon niks om je HP bak erop te zetten.
Het schuine ding is idd de veercilinder, maar zijn er ook bollen vervangen?
Als ze de veerclinder vervangen vanwege een deuk in de velg, dan zou ik toch ook naar de rest kijken, draagaremn, locator links, aanslagnokkens, bollen etc.
Is de wagenhoogte in orde gaat hij niet te laag / hoog staan (dacht dat hij aan een bepaalde snelheid enige cm zakte of heb ik 't mis?). Mogelijk is er door die klap in die put (10 cm is toch niet niks en bovendien velg stuk!!) toch iets geraakt waardoor je nu problemen hebt.
de hoogtesensoren zitten op de onderste dwarslink, bij C, het groene flutje:
heb je echt iets hard geraakt dan kan het daar natuurlijk ook fout zitten.
Achter zakt de auto 10mm op snelheid (vóór 15mm)