Contact uit en daarna geen "last" meer.
Het is daarna tot nu toe wel 3 keer gebeurd dat na ontgrendelen van de auto bij het openen van de deur de knipperlichten snel 3 á 4 keer knipperen.
Rara
Wellicht is een reset te proberen door een accupool een tijdje los te nemen (datum en tijd opnieuw instellen)Klussie schreef:Vanavond had ze het dus weer.
Wat opviel was dat bij het ontgrendelen v/d auto de knipperlichtjes niet werken wat normaal wel zo is.
Op het moment dat je de deur opent lijkt ze te weten wat ze vergeten is en gaan de lichtjes alsnog hun werk doen.
Zal idd iets met de contactjes van doen hebben.
Misschien ergens wat water ingekomen na de overvloedige regenval
niet doen; daarmee reset je helemaal niks behalve idd de datum en de zijruiten.snah1954 schreef:Wellicht is een reset te proberen door een accupool een tijdje los te nemen (datum en tijd opnieuw instellen)
Als dat lukt afwachten of het probleem terug komt.
Oeps, sorryEvilTwin schreef:niet doen; daarmee reset je helemaal niks behalve idd de datum en de zijruiten.snah1954 schreef:Wellicht is een reset te proberen door een accupool een tijdje los te nemen (datum en tijd opnieuw instellen)
Als dat lukt afwachten of het probleem terug komt.
Hoeft niet hoor.snah1954 schreef:Oeps, sorry![]()
Ik zal in het vervolg reageren als ik het echt weet, lijkt me beter
Bedankt KlussieKlussie schreef:Hoeft niet hoor.snah1954 schreef:Oeps, sorry![]()
Ik zal in het vervolg reageren als ik het echt weet, lijkt me beter
Meedenken wordt op prijs gesteld