Re: Mogelijk andere C5 ipv de HDI ?
Prima zaken gedaan vandaag. De C5 liep en reed als een zonnetje, comfort is geweldig, en geen piepje, kraakje of rammeltje in het interieur. Wagen is erg netjes, al heeft 'ie wel een paar kleine plekjes op de kofferdeksel, bij de benzinetankklep en op de achterportier bij de deurklink van het voorportier links. Tja, ze is niet nieuw... Verdwijnt hopelijk een beetje met poetsen, en anders met de lakstift bijwerken of eens bij een spotrepair-actie laten doen...
- 17" LMV had men niet meegerekend bij de inruil
- Wagen zag er een stuk netter uit dan men had verwacht met 258K op de teller
- Men was verrast dat alle opties incl. de ruit van de achterklep en de org. radio (is niet meer te krijgen?) werkte.
Ik heb dus geen korting voor de koelvloeistof-lekkage op de inruilprijs, de monteur die er naar heeft gekeken verwachtte niet dat het de koppakking zou zijn. Dat risico wil men wel lopen..
De deal :
12445,= verkoopprijs
-3699,= inruil
+ 545,= afleverkosten + controle (pittig !)
+ 9,= Kosten overheid (?!?!)
--------
Bij te betalen 9300,=
Bij aflevering ;
- 60K Beurt
- Verse APK
- Poetsen en aftanken
- Lakstift op kleur
- Volledige controle
- 12 maanden Eurocassion garantie
- 6 maanden rentevrije uitgestelde betaling over het totale financieringsbedrag. D.w.z dat ook mijn huidige aflossing stopt. Maar ik mag dus ook ergens anders een lening afsluiten hiervoor en het hele bedrag ineens betalen. Of wat voor tussenvorm dan ook. Rente is overigens 9.90%, beter dan die v/d huidige financiering ; 12.4%
Alles in ogenschouw nemend lijkt het me helemaal geen verkeerde deal.
Hier verder :
viewtopic.php?f=63&t=5979&start=0