Ik moet je helemaal gelijk geven, ware het niet dat het iets gecompliceerder ligt.
Het heeft de leasemaatschappij behaagt de C5 te bestellen via een dealer die ruim 100 Km verderop zit. Het zijn bovendien sukkels, dat bleek al toen ik belde. Een beetje aandacht voor een klant die net een auto van > 37K heeft gekocht .... echt niet. Je bent gewoon lastig, dat was mijn indruk. je moet niet zeiken als iets niet werkt, als je weer een auto komt kopen, dan doen we weer aardig.
Ik dus maar naar mijn eigen vertrouwde dealer om de hoek. Die is altijd vriendelijk, beleefd, welwillend, enz.
Zij hebben al geregeld dat de appelverlichting ging werken, want die deed het ook al niet, optie ontbrak in boardcomputer en hoewel ik de appel-gloeilampjes in de koplampunits zag zitten, branden deden ze niet. Nu dus wel
De spiegels kregen ze niet 1-2-3 aan de praat.
Persoonlijk vind ik het echter lullig om daar nog een keer te gaan vragen dit op te lossen. Is voor die garage natuurlijk ook niet erg fijn om de afterservice van een beroerde collega te moeten oplossen, zoiets levert geen geld op lijkt me.
Vandaar maar hier eens gepeild, maar nog niemand getroffen met een C5 LB
JJ