1. Ph III Sedan.
2. Ph II Berline.

Nosmo King schreef: ben ik de C5 Berline mooier gaan vinden. Vind het nu een mooie auto, al blijft de achterkant wel haar minst mooie kant. Beetje hoog waardoor de wagen wat smaller oog. Ik heb dat met meer dingen, als er over wat langere tijd vaker naar kijk ga ik het mooier vinden. Gekozen dus voor de Berline in de pol.
Leuk, in dit draadje duikt allerlei informatie op die ik niet wist.EvilTwin schreef:...maar de DS had wel wat meer carosserievoren dan voornoemd, oa. ....
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Klaverblaadje schreef:Nosmo King schreef: ben ik de C5 Berline mooier gaan vinden. Vind het nu een mooie auto, al blijft de achterkant wel haar minst mooie kant. Beetje hoog waardoor de wagen wat smaller oog. Ik heb dat met meer dingen, als er over wat langere tijd vaker naar kijk ga ik het mooier vinden. Gekozen dus voor de Berline in de pol.
Soms heb je van die momenten die je kwijt moet.
...............................
Na een tijdje heb ik de C5 voorbij laten gaan zodat ik lang naar de kleur en het weggedrag van mijn "eigen" auto kon kijken.![]()
Inderdaad wat hoger als de Audi ervoor, maar wat een weggedrag.
Je zag de Audi schudden als hij over de wegkanten reed maar ook hoe de C5 helemaal niet bewoog.
Toen viel mij op hoe mooi die achterkant van "mijn" C5 eigenlijk is.
Jammer dat hij na 50km een afrit nam, ik had er uren naar kunnen kijken.
Hoe groot is de kans op zo'n ontmoeting?
JWHofnar schreef:Leuk, in dit draadje duikt allerlei informatie op die ik niet wist.EvilTwin schreef:...maar de DS had wel wat meer carosserievoren dan voornoemd, oa. ....
Zo zag ik in het antwoord van EvilTwin de DS break Confort opduiken met dwarszitjes.
De familiale kende ik wel Ik heb ik altijd een zwak gehad voor
de DS, de CX en de 404 Familiale. (Veel leuker als al die Picasso's, Scenics, Zafira's en zo meer)
Maar de break confort kende ik nog niet. Hierbij een plaatje :
Ceevijf schreef: C5's vanaf 2009 zijn van harte welkom.
Ja, vind ik ook, ik kom na 17 jaar uit een XM 2.1 turbo diesel en heb nu een C-5-III Berline. Zéér comfortabel, zelfs met de naar mijn gevoel iets hardere HP vering en het luxe niveau (Exclusive) is ongehoord, daarmee vergeleken was de XM echt spartaans.Vind zelf de berline phII mooier dan de berline phI overigens, maar de phIII is het mooist in mijn ogen. Hoe ervaren de phIII rijders (B en T) de binnenruimte van de auto ten opzichte van de oudere versie's. Gevoelsmatig lijkt hij me wat kleiner namelijk?
Binnen een minuut wist ik dat ik nooit de eigenaar van een PhIII zou worden.EX-XM schreef:ik heb stoelstand 2 nu geprogrameerd voor laagste en achterste stand, anders kom ik er op mijn leeftijd niet meer uit zonder spit te krijgen