Klaverblaadje schreef:Mijn advies is, ga geen seconde weg bij de auto, ook niet als ze je koffie aanbieden of zo.
Als ze met de hand een mep tegen de binnenkant geven scheurt de ster en kunnen ze hem niet meer repareren.
Ze trekken dan een onschuldig gezicht en jij draait op voor het eigen risico van de nieuwe ruit.

Bij een grote organisatie als Carglass? Ooit zoiets gehoord of meegemaakt of heb je gewoon weinig vertrouwen in je medemens?
Ik ben al meerdere malen bij Carglass geweest, alle keren in Tilburg; Katsbogten
Bij bedrijfsbus meerdere sterretjes laten vullen en één maal ruitvervanging,
met privé auto 2x sterretje en ook één maal ruitvervanging (nog bij Mazda 626)
Altijd keurig geholpen, foutloos werk en goede ondersteuning toen er iets niet klopte bij mijn verzekering i.v.m. de vergoeding.
Ook kun je een afspraak maken voor reparatie op locatie, wordt het sterretje thuis of op parkeerplaats bij je werk gemaakt, heb ik ook al eens laten doen.
Wat betreft de (on)zichtbaarheid; de eerste dagen weet je nog precies waar het plekje zat en zie je het ook nog als je ernaar zoekt, na een week ofzo let je er niet meer op en vind je het ook niet meer terug.
Hoe er wel rekening mee dat je van te voren gewaarschuwd wordt voor het risico dat een reparatie nooit 100% onzichtbaar hersteld kan worden en dat er een kans bestaat dat de ruit door het herstellen verder kan scheuren (zal wel iets zijn van 1 op de 500.000 gevallen ofzo, maar het wordt wel altijd vermeld).
Ruitreparatie is meestal gratis vanaf Wa-beperkt casco en eigen bijdrage bij ruitvervanging staat bij mij op de groene kaart.
Om Maurice de Hond maar eens te quoten "
ik zeg....... DOEN! "