Dealer = Bij aanschaf lampjes montage gratis...
Berichten: 3648
Lid geworden op: 13 apr 2007 23:29
Auto: Citroën C4 Grand Picasso
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 116.160
Kleur: Zilver Metallic
Ook ideaal : ANWB = Gratis
Dealer = Bij aanschaf lampjes montage gratis...

Dealer = Bij aanschaf lampjes montage gratis...
Johan
Berichten: 6163
Lid geworden op: 30 nov 2006 17:42
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Dat doet die dealer en de ANWB wel bij een Ph1 maar vast niet bij een Ph2. 
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
Berichten: 4115
Lid geworden op: 30 nov 2008 00:06
Auto: C3 VTI 1.4 Exclusive
Opties: Zenith voorruit, kindertoetertje, Veringvrij.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 13000
Kleur: Gris Thorium
Even proberen dus?
De testrijders van Citroën? Dat zijn wij zelf!
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
Berichten: 3648
Lid geworden op: 13 apr 2007 23:29
Auto: Citroën C4 Grand Picasso
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 116.160
Kleur: Zilver Metallic
ANWB zal wel moeten, ze mogen je niet laten staan met een defect waar je niet veilig mee kunt rijden en arbeidsloon mogen ze ook niet rekenen.... Als ze de auto laten afslepen vanwege een defect lampje hebben ze m.i. een probleem... 
Dealer maakt ook geen uitzondering voor modellen...
Dealer maakt ook geen uitzondering voor modellen...
Johan
Berichten: 4115
Lid geworden op: 30 nov 2008 00:06
Auto: C3 VTI 1.4 Exclusive
Opties: Zenith voorruit, kindertoetertje, Veringvrij.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 13000
Kleur: Gris Thorium
Nou, dat moet je niet zeggen.
Hij heeft mij een keer laten staan met mijn Xm vanwege het feit dat hij geen onderdeel kon krijgen.
Niet via de dealer, nowhere.
Een dag later had hij toch het onderdeel.
Hij heeft mij een keer laten staan met mijn Xm vanwege het feit dat hij geen onderdeel kon krijgen.
Niet via de dealer, nowhere.
Een dag later had hij toch het onderdeel.
De testrijders van Citroën? Dat zijn wij zelf!
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
Berichten: 3648
Lid geworden op: 13 apr 2007 23:29
Auto: Citroën C4 Grand Picasso
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2006
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 116.160
Kleur: Zilver Metallic
Niet afgesleept naar een garage ? Of stond 'ie thuis ?
Niet aan een onderdeel kunnen komen lijkt me overmacht, maar hoe groot is die kans met een lampje ?
Niet aan een onderdeel kunnen komen lijkt me overmacht, maar hoe groot is die kans met een lampje ?
Johan
Berichten: 4115
Lid geworden op: 30 nov 2008 00:06
Auto: C3 VTI 1.4 Exclusive
Opties: Zenith voorruit, kindertoetertje, Veringvrij.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 13000
Kleur: Gris Thorium
Niet afgesleept nee, maar dat had ook een zin gehad want de plaatselijke dealer had het onderdeel niet op voorraad (bobine).
De testrijders van Citroën? Dat zijn wij zelf!
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
Beste mensen,
Sinds twee dagen dolgelukkig met onze eerste C5! Na een jaar BX (1.6), 5 jaar XM (2.0 Turbo CT) en 6 jaar Xantia (2.0) hopen we onze zweefvluchten te kunnen voortzetten met deze fabuleuze voiture. Het is onze meest luxe en krachtigste Citroën tot nu toe en hij rijdt fantastisch! Heb meteen een paar vragen over wat tegenstrijdig- of onduidelijkheden in het instructieboekje, maar die stel ik wel in een ander draadje.
Met hartelijke groeten van
Marcel
Sinds twee dagen dolgelukkig met onze eerste C5! Na een jaar BX (1.6), 5 jaar XM (2.0 Turbo CT) en 6 jaar Xantia (2.0) hopen we onze zweefvluchten te kunnen voortzetten met deze fabuleuze voiture. Het is onze meest luxe en krachtigste Citroën tot nu toe en hij rijdt fantastisch! Heb meteen een paar vragen over wat tegenstrijdig- of onduidelijkheden in het instructieboekje, maar die stel ik wel in een ander draadje.
Met hartelijke groeten van
Marcel
Berichten: 4489
Lid geworden op: 27 mei 2006 23:55
Auto: BMW 520i Touring G31
Opties: leer, fully loaded, ipod
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2021
Energielabel: B
Versnellingsbak: EAT8
kilometerstand: 45000
Kleur: Carbon Schwarz
Welkom hier Marcel
Mooie wagen hoor die v6. Veel plezier ermee
Mooie wagen hoor die v6. Veel plezier ermee
Sinds 17-1-2015 een BMW 523i Touring in High Executive
Mijn exen zijn 2 maal C5, 3 maal Xantia en 2 maal BX en een BMW 525i Touring, %23i Touring, 520i en nu een 520i Touring
Mijn exen zijn 2 maal C5, 3 maal Xantia en 2 maal BX en een BMW 525i Touring, %23i Touring, 520i en nu een 520i Touring
Berichten: 139
Lid geworden op: 21 mar 2009 18:55
Auto: C6; 2.7 V6 HDI AUTO
Opties: Exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Energielabel: F
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 125000
Kleur: Gris Perle
Welkom ! Mooie kleurmarnie6771 schreef:Beste mensen,
Sinds twee dagen dolgelukkig met onze eerste C5! Na een jaar BX (1.6), 5 jaar XM (2.0 Turbo CT) en 6 jaar Xantia (2.0) hopen we onze zweefvluchten te kunnen voortzetten met deze fabuleuze voiture. Het is onze meest luxe en krachtigste Citroën tot nu toe en hij rijdt fantastisch! Heb meteen een paar vragen over wat tegenstrijdig- of onduidelijkheden in het instructieboekje, maar die stel ik wel in een ander draadje.
Met hartelijke groeten van
Marcel
... het is met een tweedehands auto natuurlijk altijd maar afwachten wat voor kleur er beschikbaar is, maar we zijn er inderdaad meer dan gelukkig mee. En het grappige is: iedereen die 'm voor het eerst zien begint meteen over de kleur! Had jij dat ook?
groetje,
Marcel
groetje,
Marcel
Berichten: 14
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:33
Auto: C5 Break 2.0I 16v
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2002
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 80000
Kleur: donker grijs
Hallo allemaal, graag stel ik me even voor.
ik heet Albert Leenderse {C5-Albert} getrouwd en heb een dochter van 12.
Ik woon in Noord Brabant.
Ik rij vanaf eind juni dit jaar een Citroen C5 Break 2.0I 16V uit 2002.
Voor de C5 hadden we een Peugeot deze werd gestolen.
Ik moet eerlijk zeggen dat de C5 beter rijd dan de Peugeot.
We zijn afgelopen 2 weken met de C5 met Knaus caravan op vakantie geweest, en dat ging bijna vlekkeloos.
Ik had een probleempje en dat was dat de spiegels van de C5 met de caravan spiegels met een snelheid van 90 a 100 km naar binnen klapte.
Weet iemand of de spiegels van de C5 zijn af te stellen?
ik heet Albert Leenderse {C5-Albert} getrouwd en heb een dochter van 12.
Ik woon in Noord Brabant.
Ik rij vanaf eind juni dit jaar een Citroen C5 Break 2.0I 16V uit 2002.
Voor de C5 hadden we een Peugeot deze werd gestolen.
Ik moet eerlijk zeggen dat de C5 beter rijd dan de Peugeot.
We zijn afgelopen 2 weken met de C5 met Knaus caravan op vakantie geweest, en dat ging bijna vlekkeloos.
Ik had een probleempje en dat was dat de spiegels van de C5 met de caravan spiegels met een snelheid van 90 a 100 km naar binnen klapte.
Weet iemand of de spiegels van de C5 zijn af te stellen?
Berichten: 4115
Lid geworden op: 30 nov 2008 00:06
Auto: C3 VTI 1.4 Exclusive
Opties: Zenith voorruit, kindertoetertje, Veringvrij.
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2011
Energielabel: B
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 13000
Kleur: Gris Thorium
Hoi, Albert en welkom.
Dat met die spiegels is bekend, iemand heeft ze wel eens met ducktape vastgezet.
Volgens mij kun je ze niet afstellen.
Dat met die spiegels is bekend, iemand heeft ze wel eens met ducktape vastgezet.
Volgens mij kun je ze niet afstellen.
De testrijders van Citroën? Dat zijn wij zelf!
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep...
Not screaming and yelling, like the passengers in his car.
Mijn ex: C5 Break 2.0i 16V, Ligne Business, Gris Ferro uit 2006.
Berichten: 6460
Lid geworden op: 28 mei 2006 16:09
Auto: 2.2 HDiF 200PK / 450 Nm Exclusieve VF7RW4HLADL514150
Opties: Dashcam voor en achter
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2013
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 13367
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 148.000+
Kleur: Met wit meer pit EWPB
Hoi Albert, welkom hier
Het inklappen kan je voorkomen door de Davit aan te kopen.
15 euro p/s bij de vrijbuiter.

Het inklappen kan je voorkomen door de Davit aan te kopen.
15 euro p/s bij de vrijbuiter.

...Deze C5 sinds 21-11-2020...Gekocht bij km.stand 148.200...
Voor Kwebbel; C3 1.4 bj 2002
Grtz, Arie
Als je haast hebt moet je eerst gaan zitten en als je veel geduld hebt, verveel je je nooit.
"MIJN SPECIALIST VOOR DE NOORDKOP"
Voor Kwebbel; C3 1.4 bj 2002
Grtz, Arie
Als je haast hebt moet je eerst gaan zitten en als je veel geduld hebt, verveel je je nooit.
"MIJN SPECIALIST VOOR DE NOORDKOP"
Berichten: 139
Lid geworden op: 21 mar 2009 18:55
Auto: C6; 2.7 V6 HDI AUTO
Opties: Exclusive
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2006
Energielabel: F
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 125000
Kleur: Gris Perle
Ja dat heb ik nog steeds eigenlijk welmarnie6771 schreef:... het is met een tweedehands auto natuurlijk altijd maar afwachten wat voor kleur er beschikbaar is, maar we zijn er inderdaad meer dan gelukkig mee. En het grappige is: iedereen die 'm voor het eerst zien begint meteen over de kleur! Had jij dat ook?
groetje,
Marcel
I k vind de kleur nog steeds mooi vanmiddag liep ik naar de auto toe en dan heb je altijd zo'n leuk kleuren effect. Dit komt ook omdat er heelveel verschillende kleuren in de lak is verwerkt




