Kan de dealer het verbruik, aangegeven in de BC, aanpassen zodat dit verbruikt beter met de werkelijkheid overeenkomt? Mijn BC duidt namelijk steevast 0.5 l/100 km te weinig aan, tendens stijgend.
Ik rijd zuiniger dan mijn BC aangeeft... Volgens mij is het niet aan te passen. De werkelijke afwijking is exemplarisch anders, en wordt berekend door de centrale computer...
_________________ Auto van mijn vrouw: Renooit Kliko Estate TCe100 série limitée Collection
Exen: Opel Corsa 1.7D, wit (2000) Renault Mégane Grand Tour Authentique 1.5dCi, Rouge de Feu (2004) Citroën C5 Break (ph1) 2.0HDi Ligne Prestige, Vert Eau Limpide (2004) (geëxporteerd) Peugeot 307SW 1.6HDi Pack, Bleu Montebello (2006) Citroën C5 Break (ph2) 2.2HDi Ligne Prestige, Gris Orageux (2004)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum