2 ton is enkel positief, stilstaan is ook niet alles ....
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie algemene vragen.
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Waarom, C5 is gewoon geen ruk waard
2 ton is enkel positief, stilstaan is ook niet alles ....
2 ton is enkel positief, stilstaan is ook niet alles ....
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Sponsor


Berichten: 124
Lid geworden op: 26 nov 2006 23:48
Auto: DS3 82 So Chic
Brandstof: Benzine
Versnellingsbak: EAT8
lol. Ieder z'n voorkeurMenno schreef:Waarom, C5 is gewoon geen ruk waard![]()
2 ton is enkel positief, stilstaan is ook niet alles ....
hoi erik,Erik schreef:Waarom eigenlijk van 2001/2002? Als het een financiële overweging is kun je mijn inziens beter even verder sparen voor een type 2 (waar kinderziektes grotendeels weg zijn) en een 2 literMet alle respect maar vermogen heb je nooit te weinig..
dank je voor reactie.
was een jongensdroom van de snoek model dat ik koesterde.
nu de gemeenten de oldtimers moeilijker wil maken, dacht ik direkt aan een C5.
voordat ik een groot bedrag ga uitgeven moet ik positief over een bepaald model hebben door een model te hebben gereden.
ik ben er helemaal met jou eens dat een tweede of derde generatie minder gevoeliger zijn van storingen en het is echt voorzichtig kijken naar een frans auto.
los van de renaults - 1.8 en 3 liter V6 - die ik gereden heb.
en van de citroen weet ik dat het comfortabele en het ""zweverige"" wat bekend is bij de citrofielen.
dank voor het meedenken. klasse.
Sponsor


Berichten: 124
Lid geworden op: 26 nov 2006 23:48
Auto: DS3 82 So Chic
Brandstof: Benzine
Versnellingsbak: EAT8
Heb je ook een bepaald budget in gedachte, zo kunnen we je misschien beter helpen! 
wauw............niet slecht gedacht.
""geen ruk meer waard""....zit een kleine waarheid in. crisis! recessie!
is ook niet verkeerd om dat model een paar jaren te rijden tot 3 ton en dan over te stappen naar nieuwe model!!! want de C5 modellen zijn wel lekker geprijsd zodat je keuzes zat heb.....
denk nu als ik dat model voor 2000 euro kan meenemen en mijn honda als Xtra!!!
je hebt mij stof gegeven tot nadenken gegeven....positief gezien zeg ik hoor.
dank je, ga er nu echt hard over nadenken wat ik ga doen.
reacties welkom.....dank je...
""geen ruk meer waard""....zit een kleine waarheid in. crisis! recessie!
is ook niet verkeerd om dat model een paar jaren te rijden tot 3 ton en dan over te stappen naar nieuwe model!!! want de C5 modellen zijn wel lekker geprijsd zodat je keuzes zat heb.....
denk nu als ik dat model voor 2000 euro kan meenemen en mijn honda als Xtra!!!
je hebt mij stof gegeven tot nadenken gegeven....positief gezien zeg ik hoor.
dank je, ga er nu echt hard over nadenken wat ik ga doen.
reacties welkom.....dank je...
Menno schreef:Ik vind dit een leuke, zeker gezien het bedrag ... !!
http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic. ... 90#p193190" onclick="window.open(this.href);return false;
2.0i-16v Exclusive automaat
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Recessie is niet echt een punt, grote Citroens schrijven nu eenmaal erg snel af ( andere grote modellen trouwens ook, zeker nu de trend klein & zuinig is ) , is altijd zo geweest ... je krijgt er echter een hoop auto & comfort voor terug 
Wat voor honda wil je erop inruilen ???
Wat voor honda wil je erop inruilen ???
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Berichten: 6523
Lid geworden op: 27 mei 2006 05:57
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
Locatie: Het rijk van Nijmegen
Contacteer:
het kan nog steeds rendabel zijn:autofreak schreef:ik rijd niet meer dan 12.000 km per jaar dus dieselen geldt niet voor mij.
gezien ik vroeger wel ge-dieseld heb en de voordelen van weet maar nu niet rendabel is.
12.000 à 1op12
-> 1000L=1500eur
12.000 à 1op16
-> 750L=700eur
met de lagere Dieselprijzen neem je ook makkelijker de beslissing om een weekendje Parijs te doen oid.
De wegenbelasting kost je per jaar geen 800eur extra, dus blijft over de prijs. Omndat veel mensen denken zoals jij is een Diesel nu extra gunstig.
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
een honda accord, 1.8 16 V, automaat, abs, esp, elec. ramen voor en achter. enkel geen airco of schuifdak, grijs metallic.
kocht hem 3 jaren terug met 126.000 km en nu 150.250 km, distributieriem verwisseld en geen problemen voor zo ver gehad.
ben er wel eens met jou dat grote modellen sneller in waarde dalen en dat de kleine modellen steeds worden gepromoot, maar dat heeft mij niet weerhouden al die jaren om groot te rijden.
veiligheid, comfort waren de belangrijkste punten voor het rijden.
kocht hem 3 jaren terug met 126.000 km en nu 150.250 km, distributieriem verwisseld en geen problemen voor zo ver gehad.
ben er wel eens met jou dat grote modellen sneller in waarde dalen en dat de kleine modellen steeds worden gepromoot, maar dat heeft mij niet weerhouden al die jaren om groot te rijden.
veiligheid, comfort waren de belangrijkste punten voor het rijden.
Menno schreef:Recessie is niet echt een punt, grote Citroens schrijven nu eenmaal erg snel af ( andere grote modellen trouwens ook, zeker nu de trend klein & zuinig is ) , is altijd zo geweest ... je krijgt er echter een hoop auto & comfort voor terug
Wat voor honda wil je erop inruilen ???
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Suc6
, ... groot rijdt idd wel zo lekker 
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
laatste nieuws......
C5 die bij flevomobiel stond, die je mij aanraadde!!!
zie ik niet meer op de advertentie!!
misschien toch een nieuw lid blij kunnen maken met ons communicatie!!!
ben benieuwd......
ik dacht om jou dit nieuws mede te delen!!! groeten
C5 die bij flevomobiel stond, die je mij aanraadde!!!
zie ik niet meer op de advertentie!!
misschien toch een nieuw lid blij kunnen maken met ons communicatie!!!
ben benieuwd......
ik dacht om jou dit nieuws mede te delen!!! groeten
Menno schreef:Recessie is niet echt een punt, grote Citroens schrijven nu eenmaal erg snel af ( andere grote modellen trouwens ook, zeker nu de trend klein & zuinig is ) , is altijd zo geweest ... je krijgt er echter een hoop auto & comfort voor terug
Wat voor honda wil je erop inruilen ???

