Home • Alles over Citroen C5 • Forum • Sponsors • Orga calculator • Contact 

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
 Nieuwe C5 bezitter meld zich ! 
Auteur Bericht
Antwoord met een citaat
Bericht Re: Nieuwe C5 bezitter meld zich !
hmm.. ik hoop dat het niet slecht is ofzo.. tis wel anders.. laten we zeggen :P Ik heb wel eens een cc gereden, die idd veel rustiger reageerd op handelingen.. maar goed. hij doet het wel :smt080

Nu komt het mooiste.. ik ben net in de auto gaan zitten ( ik zit op me werk, maar binnen is het 27 graden :shock: ) ff genieten van de airco.. en ik moest ff bellen.. in de tussentijd, bleef ik proberen te pairen met de parrot.. iemand had iets geschreven ergens, dat hij het 30 keer ofzo achter elkaar deed, en gepaired had. Nu.. dat is mij dus ook gelukt.. HEEEL vaag :smt017 Maar hij doet ut wel :smt023 Als het goed is, moet je ook je telefoonboek over kunnen zetten ofzo? dat je kan bellen vanaf de kit.. maar daar zit geen scherm op.. dus.. ik vraag me af of ik uberhaupt die functie wel heb :?:

29 jun 2009 15:20
Beheerder
Beheerder

Auto: Citroën
Brandstof: Benzine

Naar boven
Antwoord met een citaat
Heeft de nokia niet gewoon voice-dialling ??

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera

29 jun 2009 16:02
Profiel
Antwoord met een citaat
ja.. inderdaad.. Dat klopt. Werkte ook trouwens :)

Ik heb alleen zoveel zitten lezen over die parrot.. en hoe het werkt.. updaten enzo.. dat dat is blijven hangen.. Ow.. en het feit dat ie eigenlijk niet mag functioneren als het contact uit staat.. dat doet ie bij mij dus wel.

Ik heb inmiddels ook de box gevonden. Zit onder de bekleding achter het dashboardkastje.
Dit zit allemaal een beetje wankel. Is dat normaal. Of moet ik ergens iets vast kunnen zetten. Er zit verlichting daar.. dus ik vond het wat onstabiel overkomen.. tis als het ware.. gewoon omhoog gefrommeld

29 jun 2009 16:31
Beheerder
Beheerder

Auto: Citroën
Brandstof: Benzine

Naar boven
Antwoord met een citaat
Je kan er daar makkelijk bij, ... als je hem vast wil zetten is bovenop het dashboardkastje een prima plek, soms past zo'n kastje zelfs nog onder de radio,

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera

29 jun 2009 18:14
Profiel
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3