Ik heb zelf de lampen vervangen van mijn C5, ik had geen zin om 60 euro te gaan betalen bij een garage.
Heb ff het forum doorgelezen, en zag het eingenlijk niet zitten om het zelf te gaan doen. Toch maar aan de gang gegaan, en het viel mee.
Motorkap open, de plastic kappen links en rechts eraf gehaalt. Eerst de accu eruit gehaald (10min) Toen kon ik mooi bij de draaidop waar het lampje achter zit. stekkertje eraf (zit redelijk vast) daarna ijzeren klipje losklikken, dan zit het lampje al los (goed vasthouden, anders kan hij in de koplamp vallen). Lampje eruit gehaald (goed kijken hoe je hem er uithaald, dan weet je precies hoe het nieuwe lampje er weer in moet). Nieuwe lampje er weer in gedaan, klipje er weer op, stekkertje er weer aan, en draaidop er weer op. Vergeet de accu niet , anders krijg je een start probleem hahaha.
De andere kant gaat iets moeilijker, maar je weet nu hoe het gaat, want je hebt net de andere kant gedaan.
Mijn handen zijn niet redelijk groot, das wel een voordeel. Als je grote handen hebt kan je wel eens een probleem hebben.
Al met al ben ik er ongeveer 40 min mee bezig geweest.
Succes
Groet Harald.