Nee hoor, dat is geen verplichting, er zijn genoeg auto's die geen mistlampen hebben.Citroënnetje schreef:Is het niet verplicht dat je auto mistverlichting moet kunnen voeren, wanneer de situatie daarom vraagt?
Forumregels
Enkel posten als je een vraag hebt over een C5 PH1 Break & berline vanaf 2001 t/m 10-2004 & C5 PH2 Break & berline vanaf 10-2004 t/m 4-2008 in de categorie elektronica & navigatie.
Berichten: 6169
Lid geworden op: 30 nov 2006 17:42
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Locatie: Hoogkarspel (1616)
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
Berichten: 435
Lid geworden op: 26 jan 2009 17:50
Auto: C5 Break Exclusive
Opties: Alles behalve inbouw nav.
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2002
Energielabel: D
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Gris Orageux
Ik heb op de C5 PH1 geen mislichten voorop hoor.. alleen achterop. Dus in hoevere het echt verplicht is om aan de voorzijde van de auto mistlampen te hebben weet ik niet.
Audi A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010
Inmiddels ex-C5 PH1 bezitter, die rijdt nu rond in het oosten van Nederland. 47-JD-**
Inmiddels ex-C5 PH1 bezitter, die rijdt nu rond in het oosten van Nederland. 47-JD-**
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Voor is nog nooit verplicht geweest, veel auto's hebben dat dan ook niet, ...
Ik ben overigens erg benieuwd naar je ervaring Rob, zal mij niets verbazen als je aangehouden wordt en een prent voor foutief voeren van verlichting krijgt, van een afstand lijkt het alsof je namelijk mistverlichting voert ( à la de zoveelste Sjonnie-voiture )
Ik ben overigens erg benieuwd naar je ervaring Rob, zal mij niets verbazen als je aangehouden wordt en een prent voor foutief voeren van verlichting krijgt, van een afstand lijkt het alsof je namelijk mistverlichting voert ( à la de zoveelste Sjonnie-voiture )
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Berichten: 4028
Lid geworden op: 18 jun 2006 17:01
Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC
Locatie: s-Gravenhage
Contacteer:
Klaverblaadje, dit zijn dus die 20W lampen van Hella? Van 45 euro? Wat is het exacte type?
En hoeveel electronica heb je hier aan toe moeten voegen?
Grappig dat het precies past.....
Zouden de mistlampen ook bij Hella ingekocht zijn?
Er is ook een oostenrijks kastje waarmee je bestaande mist of grootlichten kunt ombouwen tot dagrijlicht. Deze heeft als voordeel dat je de originele functie ook nog behoud. Werkt met een soort blokdimmer. Nadeel is dat het in NL waarschijnlijk niet legaal is omdat de code in het koplampglas dus een F staat en niet RL . Zie http://www.daylightrunninglights.com/
Deze lui beweren overigens dat het hen niet alleen om minder stroom verbruik gaat , maar ook levensduur verlengering van de lamp. Daartoe hebben ze ook een moduul voor Xenon, deze zorgt ervoor dat de lampen pas na het starten van de motor aangaan en dus al bij op contact (niet aan-uit-aan dus). Dat laatste is nogal slecht voor xenon. Kastjes zijn alleen erg duur!
Helaas is de poor man's oplossing bij de C5 niet mogelijk: Veel mistlampen werken met H3 lampen, deze kun je ook in een 20W variant kopen. Moet je alleen de aansluiting nog vervangen door een relais op geschakelde plus en stadslicht. Maar: de C5 gebruikt H11 lampjes, vlieger gaat niet op.
En hoeveel electronica heb je hier aan toe moeten voegen?
Grappig dat het precies past.....
Zouden de mistlampen ook bij Hella ingekocht zijn?
Er is ook een oostenrijks kastje waarmee je bestaande mist of grootlichten kunt ombouwen tot dagrijlicht. Deze heeft als voordeel dat je de originele functie ook nog behoud. Werkt met een soort blokdimmer. Nadeel is dat het in NL waarschijnlijk niet legaal is omdat de code in het koplampglas dus een F staat en niet RL . Zie http://www.daylightrunninglights.com/
Deze lui beweren overigens dat het hen niet alleen om minder stroom verbruik gaat , maar ook levensduur verlengering van de lamp. Daartoe hebben ze ook een moduul voor Xenon, deze zorgt ervoor dat de lampen pas na het starten van de motor aangaan en dus al bij op contact (niet aan-uit-aan dus). Dat laatste is nogal slecht voor xenon. Kastjes zijn alleen erg duur!
Helaas is de poor man's oplossing bij de C5 niet mogelijk: Veel mistlampen werken met H3 lampen, deze kun je ook in een 20W variant kopen. Moet je alleen de aansluiting nog vervangen door een relais op geschakelde plus en stadslicht. Maar: de C5 gebruikt H11 lampjes, vlieger gaat niet op.
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++)
Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting
Verbruik
Voorheen Ph2V6: 
Berichten: 6169
Lid geworden op: 30 nov 2006 17:42
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Locatie: Hoogkarspel (1616)
Wij zullen het afwachten, behalve deze lampen brandt er dus geen enkele andere verlichting, precies volgens voorschrift.Menno schreef:Voor is nog nooit verplicht geweest, veel auto's hebben dat dan ook niet, ...
Ik ben overigens erg benieuwd naar je ervaring Rob, zal mij niets verbazen als je aangehouden wordt en een prent voor foutief voeren van verlichting krijgt, van een afstand lijkt het alsof je namelijk mistverlichting voert ( à la de zoveelste Sjonnie-voiture )
Van dichtbij is het duidelijk te zien dat het geen mistlampen zijn, ook staat er de code RL in.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
Berichten: 6169
Lid geworden op: 30 nov 2006 17:42
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Locatie: Hoogkarspel (1616)
Nee deze lampen zijn niet van Hella, maar van Ebay, incl verzenden ca 100 euro.exroosje schreef:Klaverblaadje, dit zijn dus die 20W lampen van Hella? Van 45 euro? Wat is het exacte type?
Je vervangt de complete lamp en ze gebruiken maar 5 watt
Hella verkoopt geen lampen voor 45 euro, die liggen meer in de buurt van 200 euro.
Helemaal geen enkele, er komen drie draden van de lampen, die moet je aansluiten.exroosje schreef:En hoeveel electronica heb je hier aan toe moeten voegen?
De montage is precies hetzelfdeexroosje schreef:Grappig dat het precies past.....

(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
Berichten: 6523
Lid geworden op: 27 mei 2006 05:57
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
Locatie: Het rijk van Nijmegen
Contacteer:
netjes! heb je een link of type?
waar komt de stroom vandaan?
en wat voor lichtbron is het exact?
Is er nog niemand die aftermarket pitjes aanbiedt, die zowel DTRL als mistlamp goedgekeurd zijn, mbv een aantal LEDjes
waar komt de stroom vandaan?
en wat voor lichtbron is het exact?
Is er nog niemand die aftermarket pitjes aanbiedt, die zowel DTRL als mistlamp goedgekeurd zijn, mbv een aantal LEDjes
C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Berichten: 6169
Lid geworden op: 30 nov 2006 17:42
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Locatie: Hoogkarspel (1616)
Dezelfde lampen passen ook in een C6EvilTwin schreef:netjes! heb je een link of type?
http://cgi.ebay.de/AuCo-LED-Tagfahrlich ... 7C294%3A30" onclick="window.open(this.href);return false;
1 draad aan een contact/plus onder de motorkap dus stroom als het contact aangaat.EvilTwin schreef:waar komt de stroom vandaan?
1 draad aan de min
1 draad aan de plus van het stadslicht zodat de lampen uitgaan als het grootlicht (automatisch) inschakelt.
18 leds per lamp met een verbruik van ca 5 watt totaal.EvilTwin schreef:en wat voor lichtbron is het exact?
Nog niet gevonden, dat lijkt me ook moeilijk te combineren.EvilTwin schreef:Is er nog niemand die aftermarket pitjes aanbiedt, die zowel DTRL als mistlamp goedgekeurd zijn, mbv een aantal LEDjes
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
Berichten: 435
Lid geworden op: 26 jan 2009 17:50
Auto: C5 Break Exclusive
Opties: Alles behalve inbouw nav.
Brandstof: LPG-G3
Bouwjaar: 2002
Energielabel: D
Phase: 1
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Gris Orageux
wordt moeilijk om zoiets op een PH1 te zetten volgens mij.. PH1 heeft geen ronde gaten in de bumper vrij 
Audi A6 Avant 2.0TDI S-line - 06-2010
Inmiddels ex-C5 PH1 bezitter, die rijdt nu rond in het oosten van Nederland. 47-JD-**
Inmiddels ex-C5 PH1 bezitter, die rijdt nu rond in het oosten van Nederland. 47-JD-**
Berichten: 6523
Lid geworden op: 27 mei 2006 05:57
Auto: C5 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive
Opties: Xenon+LED, HA3+, Leer+massage, Navi3D+HiFi, Gelaagde zijruiten, PDC Av+Ar, Atlantiques 18" +bspann.sens. wegklaptrekhaak
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2012
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12887
Productienummer: 0552
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 70 000
Kleur: Noir Perla Nera
Locatie: Het rijk van Nijmegen
Contacteer:
volgens mij zit achter de buitenste luchthapper ook een ophangingspunt een beetje als de Ph.II...ff checken en dan het roostertje op maat zagen. Of nog stoerder lampjes achter het roosterSkyBuMp schreef:wordt moeilijk om zoiets op een PH1 te zetten volgens mij.. PH1 heeft geen ronde gaten in de bumper vrij
Ik meen dat er iemand op planete-citroen wel eens een how-to heeft geschreven voor het plaatsen van mistlampen (projector) op de Ph.I
En mistpitten op een C6 vervangen voor DTRL? er zitten al dagrijlichten naast de mistlampen!

C5-3 Tourer 2.2HDiF204 Exclusive, BVA6 Noir Perla Nera, 2012
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
ex C5-3 Tourer 1.6THP155 Ligne Business, BVA6 Gris Haria, 2011
ex C5-1 Berline 2.2HDi136, BVM5, Gris Aluminium 2002
In de familie
C6 3.0HDi Exclusive, Suroît, moonroof
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
Berichten: 33562
Lid geworden op: 26 mei 2006 18:31
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Locatie: 033
Contacteer:
Bij de PH1 zit als je de buitenste nep roostertjes weghaalt ( gewoon trekken en ze vallen eruit ) idd een rond gat, hier zou mist/dagrij verlichting in kunnen met wat handig doe-het-zelven 
Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
Berichten: 11351
Lid geworden op: 30 jun 2006 11:41
Auto: C3 Aircross 1.2 puretech feel
Opties: SUV
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2018
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: Soft sand
Locatie: Apeldoorn
Foto?
Met vriendelijke groet
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
Herman.........
Techniek is ervoor gemaakt om ons in de steek te laten. Het blijft een ongelijke strijd tussen de techniek en de technicus.
_______________________________________________________
Berichten: 4028
Lid geworden op: 18 jun 2006 17:01
Auto: Was: C5 Tourer THP exclusive Automaat
Opties: Pack Integral, Xenon, RT6, sfeerverlichting, Resevewiel
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2010
Energielabel: B
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12352
Productienummer: 10436
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 231000
Kleur: Bleu Bourrasque KGNC
Locatie: s-Gravenhage
Contacteer:
Ik heb op mijn Ph1 ook wel eens gekeken of je in die roostertjes netjes mistlampen oid in zou kunnen bouwen. Achter de roostertjes zit een rechthoekig vlak deel ca 3cm verzonken van de bumper (in carrosseriekleur), met in het midden een groter gat (6cm doorsnee) en in de 4 hoeken kleine gaatjes waar pinnetjes van het rooster in vast zit.
Wil je hier iets inbouwen moet je eigenlijk een redelijk passend mistlamp armatuur hebben wat mee kromt met de bumper. Ik heb een paar auto's bekeken en volgens mij zouden types uit Xsara-1 en Peug 306 moeten kunnen passen. Alleen kom daar maar eens aan.
Je moet dan wel dat vlak uit de bumper zagen omdat mistlampen veel dieper zijn. En let op: als je ze monteert moeten ze ook werken. Mistlampen ombouwen naar dagrijlicht lampen is strikt genomen illegaal vanwege de verkeerde code in de lamp, maar kan wel met de door mij geposte oplossing hierboven.
Alternatief is dat je de hierboven genoemde led lampjes in het grotere gat monteert (misschien moet je dat grote gat ietsje opruimen). Dan zou je nog wel de ruimte er omheen moeten opvullen, bv met iets zwarts. (bv door ook de org roostertjes van een gat te voorzien en er omheen monteren. Dan lijkt het volgens mij helemaal origineel.)
Dat gat wat opruimen kan geen kwaad, want de orig roostertjes kunnen er altijd weer voor. Als je deze ook van een gat voorziet kun je ze nieuw kopen voor weinig.
Mijn handen jeuken, jammer dat ik geen ph1 meer heb!
Wat gebeurt er als je nu je mistlampen activeert? Krijg je een foutmelding dat je lampen stuk zijn?
Wil je hier iets inbouwen moet je eigenlijk een redelijk passend mistlamp armatuur hebben wat mee kromt met de bumper. Ik heb een paar auto's bekeken en volgens mij zouden types uit Xsara-1 en Peug 306 moeten kunnen passen. Alleen kom daar maar eens aan.
Je moet dan wel dat vlak uit de bumper zagen omdat mistlampen veel dieper zijn. En let op: als je ze monteert moeten ze ook werken. Mistlampen ombouwen naar dagrijlicht lampen is strikt genomen illegaal vanwege de verkeerde code in de lamp, maar kan wel met de door mij geposte oplossing hierboven.
Alternatief is dat je de hierboven genoemde led lampjes in het grotere gat monteert (misschien moet je dat grote gat ietsje opruimen). Dan zou je nog wel de ruimte er omheen moeten opvullen, bv met iets zwarts. (bv door ook de org roostertjes van een gat te voorzien en er omheen monteren. Dan lijkt het volgens mij helemaal origineel.)
Dat gat wat opruimen kan geen kwaad, want de orig roostertjes kunnen er altijd weer voor. Als je deze ook van een gat voorziet kun je ze nieuw kopen voor weinig.
Mijn handen jeuken, jammer dat ik geen ph1 meer heb!
Klaverblaadje schreef:Helemaal geen enkele, er komen drie draden van de lampen, die moet je aansluiten.exroosje schreef:En hoeveel elektronica heb je hier aan toe moeten voegen?
Wat gebeurt er als je nu je mistlampen activeert? Krijg je een foutmelding dat je lampen stuk zijn?
C5 Tourer Exclusive THP automaat met Pack Integral
(Integraal Leer, LDWS, Navi, Hifi, Panoramadak +++)
Extra opties: Xenon + sproeiers, wegklapbare trekhaak, sfeerverlichting
Verbruik
Voorheen Ph2V6: 
Berichten: 6169
Lid geworden op: 30 nov 2006 17:42
Auto: Sedan 2.7 HDIF Exclusive
Opties: Schuifdak , beige matinal leer
Brandstof: Diesel
Bouwjaar: 2009
Energielabel: F
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 11679
Versnellingsbak: BVA6
kilometerstand: 280000
Kleur: Vert Suroit
Locatie: Hoogkarspel (1616)
De lampen die ik gemonteerd heb zijn ongeveer 8 cm in doorsnee en hebben een behuizing en ophanging die identiek is aan die van de orginele mistlampen.(zie foto eerder in dit draadje.)exroosje schreef:Wil je hier iets inbouwen moet je eigenlijk een redelijk passend mistlamp armatuur hebben wat mee kromt met de bumper. Ik heb een paar auto's bekeken en volgens mij zouden types uit Xsara-1 en Peug 306 moeten kunnen passen. Alleen kom daar maar eens aan.
Het blijkt dat deze lampen (Valeo) bij tientallen merken en types gemonteerd worden, Picasso, Ford focus, Peugeot, Astra's enz, erg universeel dus.
Ik heb de stekkertjes van de lampen losgehaald en keurig ingepakt en de hele bedrading van de mistlampen laten zitten, zo dat alles met weinig tijd en moeite weer orgineel gemaakt kan worden.exroosje schreef:Wat gebeurt er als je nu je mistlampen activeert? Krijg je een foutmelding dat je lampen stuk zijn?
Als ik de mistlampen inschakel gaat het lampje op het dashboard branden, net of ze nog steeds aanwezig zijn.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
(='.'=)
(")_(")
5) C5-3 Berline 2.7 HDIF BVA6 Vert Suroit 225.000km (ex Veerbol)
4) C6-1 Berline 2.7 HDI BVA6 Gris Fer Ex directieauto ABP 342.000km
3) C5-II Berline Exclusive 2.0HDIF bva6 2006 Zilver - D-Import 7-2013
2) C5-II Berline LP 2.2HDIF bva4 2005 Nw op de weg 2007 Rouge Profond (2007-2013)
1) C5-II Berline LP 1.6HDIF BVM5 2005 Sable Lagrune
シトロエンC6が世界で最高の車
Berichten: 2861
Lid geworden op: 18 jan 2008 21:43
Auto: C5 Ph-III 2.0 16V Sedan Exclusive
Opties: Full Options
Brandstof: Benzine
Bouwjaar: 2009
Energielabel: C
Phase: 3 ( C5 II X7 )
Organummer: 12027 CJ
Versnellingsbak: BVM5
Kleur: (Kgnc)Bleu Bourasque
Locatie: Hardenberg
Rob, dat zal vast goed staan, en netjes, ben wel benieuwd na het eind resultaat, en dan vooral in werking overdag.
Edit : ik zie net een bladzijde terug het resultaat, staat haar goed, en goed zichtbaar
Edit : ik zie net een bladzijde terug het resultaat, staat haar goed, en goed zichtbaar




