In de exclusive trim beschikt de tourer over een elektrisch bedienbare achterklep....MAAR,.....gaat de klep alleen maar electrisch open en moet je de klep nu weer handmatig dicht doen????
Dat zal toch niet??????
Ook de Drive-in Mc Donalds langs de A4 bij Sloten is al tijden weg....EX-XM schreef:Om Citroen te helpen de C-5 nog beter te maken, moet mij ook nog van 't hart, dat mijn 5 maanden oude, dus nog gloednieuwe C5phIII een navigatie heeft, die totaal niet bij de tijd is.
Beste Citroen, kunt u die eens (laten) updaten? Er is al JAAAREN geen benzinestation meer in de Hoofdstraat van Valkenburg, maar dat wordt nog steeds vermeld en de Cleijn Duinplein in Katwijk bestaat zo te zien al langere tijd, maar is niet te vinden in de navigatie.
Zo, dat lucht op, op deze grijze maandagochtend. Nu maar eens lekker rijden in mijn C-5
Voorheen Ph2V6: 
Ze gaan inderdaad de kaarten van Navteq bestellen. Het kleine aantal POI's heb ik geen probleem mee. Meer is handig, maar ik heb hem toch vooral voor navigatie en filevermijding (exroosje schreef:De kaarten mogen dan wel van navteq zijn, uiteindelijk bepaalt PSA welke info ze in de kaarten opnemen aan POIs etc. En de detaillering (huisnumemrs, landweggetjes etc)
Je kunt dus niet zo maar navteq de schuld geven van missende dingen op kaarten.
Geen leuk riedeltje, wel een hoop gezoem en zo als de klep omlaag gaat en dicht wordt getrokken.Menno schreef:Zit een knop in de achterklep, ff op drukken en hij sluit ook weer automatisch, ...![]()
Weet niet of hij net zo'n leuk riedeltje geeft als bij b.v. een lexus ... haha, gaat hele waarschuwing aan vooraf

mooi. Die BDP-sensor heb ik wel eens kapot gezien, maar dat is toch altijd bij blokken op leeftijd.EX-XM schreef:Ja een fijne auto, ...
Duitse rommel ongetwijfeld, gelukkig heb je de rechter niet echt nodigéén maand na aflevering hield de rechter ruitewissermotor er mee op.
waarom geen C6 dan?Maar zolang de XM niet meer gemaakt wordt, blijf ik wel in de C-5 rijden,