oudedaf
oudedaf
RT3 navigatie

Bericht door oudedaf »

Hallo ik heb een probleem, in mijn auto zit een RT3 met navteq dvd, mijn boordcomputer is gisteren geupdate met de laatste versie 5.4 B release software.

Nu wou ik bij de DEALER een originele benelux dvd kopen alleen die was geschikt voor software versie 5.5 , navteq gebeld en volgens navteq was dat geen probleem.
Nadat we de dvd er in stopte bleef de navigatie stil en gebeurde er niets, dus de 5.5 software voor de navigatie werd niet herkend.

Van mijn zijde een aantal rune tekens want ook de dealer weet het niet meer, wie herkend dit probleem en kan mij helpen aan de software versie die op de doos van navteq staat en geschikt is voor mij systeem???

Alvast bij voorbaat bedankt

Mvg Jan
Beheerder
Beheerder
Auto: Citroën
Brandstof: Benzine
Contacteer:
Beheerder
Beheerder
Re: RT3 navigatie

Bericht door Menno »

Volgens mij is de laatste sw versie 5.5d ?? en niet die de aangegeven 5.4 ??
Lijkt mij dus te verhelpen met 5.5 te installeren ....

http://www.c5club.nl/c5forum/viewtopic.php?f=48&t=175" onclick="window.open(this.href);return false;

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
axl
C5club Bikkel
C5club Bikkel
Auto: geen citroen
Brandstof: Hybride
Versnellingsbak: EAT8
C5club Bikkel
C5club Bikkel

Bericht door axl »

helemaal gelijk menno :)

volgens mij vanaf 0708 werken de kaarten alleen met minimaal 5.5D en 6.6 voor de CAN.
de kaarten format was vanaf die versie veranderd (meer gecomprimeerd, voorbeeld is duitsland die was eerst op gedeelt in noord en zuid).

axl
oudedaf
oudedaf

Bericht door oudedaf »

5.5 werd door mijn systeem niet herkend en er gebeurde dan ook niets alleen de update 5.4b werd herkend
Beheerder
Beheerder
Auto: Citroën
Contacteer:
Beheerder
Beheerder

Bericht door Menno »

Niet de kaarten voor 5.5d maar de FW/SW voor 5.5D ... als dat verder niet werkt weet ik het ook niet, zal de garage echt even moet uitvogelen, die hebben het systeem per slot foutief geupdate :smt017

Citroën 2CV6 spécial Rouge de Castille ‘82 (.•\=/•.)
Citroën C3 1.2 Max EAT6 Noir Perla Nera ‘24
sep
C5club Rookie
C5club Rookie
Auto: C5 Break exclusive 2i 16V
Opties: alle opties inclusief navigatie en jBL geluidsinstallatie af fabriek en lederen bekleding
Bouwjaar: 2005
Energielabel: C
Phase: 2
Organummer: 10441
Versnellingsbak: BVM5
kilometerstand: 189000
Kleur: Gris Islande
C5club Rookie
C5club Rookie

Bericht door sep »

Ben ik benieuwd omdat dinsdag 15-4 mijn BSI geupdate wordt of dan mijn navigatie met 6.6 nog werkt met het kaartmateriaal wat in mijn auto ligt.
Plaats reactie