Ook prima.cafevdb schreef:Misschien Afspreken net na Antwerpen. Rijden nl. via EindhovenNog treintjes te maken vanuit Hazeldonk ?
gr. Ronald
Ook prima.cafevdb schreef:Misschien Afspreken net na Antwerpen. Rijden nl. via EindhovenNog treintjes te maken vanuit Hazeldonk ?
Dan moet je even bij Boonekamp op de Kleihoogt langs, die heeft zeeeeer goede kwaliteit en voor een goede prijs (althans... twee jaar geleden nog welHarm van Beek schreef:Ik neem wel wat oude rozen mee....![]()
Nee, regel ik wel...
Ik woon inmiddels in de stad der Blieken... En dan is de Kleihoogt wel wat ompvanessen schreef:Dan moet je even bij Boonekamp op de Kleihoogt langs, die heeft zeeeeer goede kwaliteit en voor een goede prijs (althans... twee jaar geleden nog welHarm van Beek schreef:Ik neem wel wat oude rozen mee....![]()
Nee, regel ik wel...).
Okay, maar voor een bezoek aan het Conservatoire is dat toch een kleinigheid.... (kwas het even vergetenHarm van Beek schreef:Ik woon inmiddels in de stad der Blieken... En dan is de Kleihoogt wel wat ompvanessen schreef:Dan moet je even bij Boonekamp op de Kleihoogt langs, die heeft zeeeeer goede kwaliteit en voor een goede prijs (althans... twee jaar geleden nog wel).
Sterker nog, in Eindhoven. Wel afhankelijk met hoeveel personen er met je meerijden.EvilTwin schreef:Is er iemand die wil afspreken vóór de grens, bijv rond Eindhoven, dan hoeft de auto niet in België te blijven staan.

Count me in (onder voorbehoud, dat ik er medisch gezien aan kan deelnemen)Oldenhage schreef:Zijn er gegadigden die op maandag 25 mei het Conservatoire van Citroen willen bezoeken?
Verwacht niet dat het storm loopt maar als het kan graag een snelle reactie i.v.m. de tijd die toch kort is.
Er kunnen maximaal 40 man naar binnen.
Even op google kijken wat het is,
Adres:
PSA Peugeot Citroën
Bâtiment Conservatoire
Bld André Citroën
Aulnay sous Bois
Google Earth N 48-57-55,70 2-29-38,97 O

Uit ervaring weet ik dat het op een dag heen-en-weer gaan naar Parijs zeker zeer goed haalbaar is; sowieso vanuit het midden van het land (lees "het Gooi"). Je moet alleen wel durven door te rijden (ca. 150 km/h) maar dat zou met een C5 met cruisecontrol normaal geen probleem hoeven te zijn.henkie HDI schreef:Het lijkt me erg leuk om mee te gaan. Ik vind het een beetje gekkenwerk om op één dag heen en weer te scheuren, dus opteer ik voor een overnachting in een goedkoop hotel(inderdaad formule 1 kyriad etc). Samenrijden is natuurlijk wel gezelligRonald schreef:Een beetje samenrijden (meer personen in één C5) lijkt me gezellig een kostentechnisch ook wel leuk.
Willen we op maandag heen en weer, of willen we op zondagmiddag/avond vertrekken, een low-bugdet hotelletje zoeken, een leuke avond hebben en helemaal op scherp maandag op de stoep staan ?
gr. Ronald

Stomme vraag, maar is er iemand met wie ik (1 persoon) eventueel kan en mag meerijden (gezien mijn borstbeen-herstel, wil het het nog niet met een lange rit belasten).cafevdb schreef:Sterker nog, in Eindhoven. Wel afhankelijk met hoeveel personen er met je meerijden.EvilTwin schreef:Is er iemand die wil afspreken vóór de grens, bijv rond Eindhoven, dan hoeft de auto niet in België te blijven staan.