RT2 met telefoon en HTC Touch Pro
Hallo vrienden,
Over een paar weken krijg ik mijn C5 Ph1 en probeer mij in enige dingen te verdiepen. Ik zit nu met een vraagstuk waar ik niet goed uitkom, wie kan mij helpen/adviseren.
Van mijn werk uit gebruik ik een HTC Touch Pro, wij gebruiken deze telefoon als complete PDA, inclusief mail en agenda functie. Ook kunnen wij bepaalde functionaliteit van ons netwerk aansturen vanaf de HTC. In mijn C5 heb ik een radio met telefoon functie, dus zou ik een SIM kaart kunnen plaatsen en zo de carkit kunnen gebruiken.
Nadeel is als ik een duo sim bestel ik mijn HTC moet uitzetten en zo dus ook geen mail meer ontvang. Bijkomend nadeel is dat je altijd de overbruggings periode krijgt van het schakelen tussen auto en GSM als je wisselt tussen auto en GSM en vice versa.
Ook zul je contact personen handmatig aan de auto kaart moeten toevoegen.
Voordeel is natuurlijk wel dat alles tip top voor elkaar is als je in de auto zit. Geluid goed is en microfoon strak werkt.
Nu zit ik toch te overwegen om mijn HTC in stand te houden en deze met een Brodit in te bouwen. De Active Brodit houder heb ik al, Proclip voor de C5 is geen probleem.
Maar wat is de mooiste en beste manier om deze te koppelen met de auto?
Met behulp van een Parrot (zonder display, deze heeft de HTC immers al)?
Zijn er andere manieren?
Kan ik de originele microfoon blijven gebruiken?
Ik was al wel een beetje aan het lezen geweest maar heb inmiddels meer vragen gekregen dan antwoorden, wie wil mij helpen cq een beetje brainstormen