Gisteren de dame naar de garage gebracht vanwege de navigatieproblemen en het versneld schakelen in de ECO mode.
Ze hebben de benelux 07/08 geupdated met de 08/09 versie. Bij knooppunt Lunetten (A27/A12) wordt er een andere tekst op 'bord' gegeven en daarbij vertelt de juffrouw niet meer 'A-douze', maar heeft ze het over 'A-twaalf'. Opgelost tot zover.
Nu nog even de andere landen voorzien van de 08/09 updates. Weet iemand eigenlijk of dat op dezelfde manier gaat als het kopieren van CD's naar de jukebox??
_________________ Terug op het oude nest....Gewoon omdat het kan.
Zijn er ook andere stemmen te downloaden, want zowel heer(valt bijna in slaap) als dame(erg nerveus) zijn niet om aan te horen? Zet spraak van ellende maar uit en zet de extra navigatie in de snelheidsmeter aan als extra attentie. Sorry voor het beetje off topic, maar hoort er wel bij volgens mij.
_________________ Renault 15TS 1972, Volkswagen Kever 1300 1969, Citroën 2CV6 1974, Citroën Dyane 1975, Citroën 2CV6 1980, Nissan Micra 1986, Nisssan Sunny 1988, Nissan Sunny 1991, Fiat Tipo 1991, Rover Estate 1994, Renault Laguna 1997, Renault Laguna Break 2000, Renault Laguna Grand Tourer 2005, Citroën C5 Tourer Ph III 2008
ik heb namelijk ook de software update gehad.................... en deze heeft bij mij niet geholpen dus iedereen die nog steeds problemen heeft er is hoop aan de horizon
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum