hallo zou je mij even willen vertellen wat er nu preciees is gebeurd bij jou auto ik heb er ook last van en mijn auto dealer weet het volgens mij ook niet maar ik heb nog garantie.rvermeer schreef:Nee. Ik heb het wel aangekaart. Maar de garage zei dat het waarschijnlijk niet nodig zou zijn. Ik heb een beetje het idee dat ze er huiverig voor zijn. Er is duidelijk sprake van terughoudendheid wat dit onderwerp betreft. Op het forum heb ik weel meer gelezen dat garages niet staan te springen dit te doen. Waarom? Baat het niet, dan schaad het wel, misschien? Wie het weet mag het zeggen.
De ESP/ASR melding en die van de uitlaatgasstoring zijn overigens vanochtend wel weer opgetreden. De auto gaat vanmiddag weer terug om de computer uit te lezen. Misschien dat ze er deze keer wel een duidelijke oorzaak uit kunnen halen. De vorige keer was de lijst zo lang, dat er niets van te maken was. Maandag gaan ze dan gerichter zoeken.
Wel grappig dat de Eolyse melding meteen is weggebleven. Dat lijkt een unicum te zijn.
Wordt vervolgd.
dus nu al naar J.O te gaan is te vroeg.
alvast bedankt Chris