Als het alleen voor de 2.0 138PK variant is, hoef ik me geen zorgen te maken met de 1.6 110PK variant.
Goed uiteinde allemaal!
Dat is heel makkelijk op te lossen tegenwoordig.Berkrod schreef:Thanks voor de info, maarre...mijn frans is niet zo goed.....zeg maar ronduit nihil...![]()
 !!!gissen is missenEvilTwin schreef:Berkrod schreef:
Trouwens: terugroepactie? welke actie? Heb nog niets gehoord?Citaat:
Moet toch even langs voor de terugroepactie ivm het dieseladditief.
Gaat waarschijnlijk om het motormanagement van de 2.0HDi138. Op de C5-3 voor juni 2008. Geldt ook voor motorisch gelijke C4P's. Kweennie of het specifiek met de regeneratie van het FaP te maken heeft.
MarsTDI schreef:ON TOPIC:
Ik ben met mijn dame bij de dealer langsgeweest:
Na drie kwartier draaien met de airco op standje 'Auto' en 21,5 'C werden het volgende gemeten:![]()
Boven 16 'C; en beneden 34,5 'C
!!!
Er zijn geen mechanische problemen vastgesteld in sensors, motoren en kleppen, dus gaan we er van uit dat het de regel software is. De bevindingen van de dealer zijn samen met een schrijven van mij nu naar Citroen gestuurd. Zij kunnen dan voor nieuwe software gaan zorgen.
Mijn dame mag 14 januari weer naar de dealer voor het zo mogelijk uploaden van nieuwe software. Oftewel inleveren van alle sleutels en gegevens en hopen dat daarna alles het weer doet.