Hallo iedereen,
Effe voorstellen dacht ik.
Vroeger CX break gereden. Zalige wagen maar wat een (r)evolutie sindsdien!!
Was op zoek naar een oude CX of XM als 2de wagen maar uiteindelijk is het een tweedehandse C5 geworden. Die gaat dienen als hoofdwagen.
Wat is het geworden???
C5 Exclusive 2.2hdi FAP automatique met navigatiesysteem, open dak en Xenon. Is van na de facelift. Knappe wagen!

Testritje mee gedaan en onmiddellijk ver(ge)kocht.
Is firmawagen van april 2005 met een 150.000km.
Gaat nog binnen op kosten van verkoper voor een paar opmerkingen en onderhoud van 150.000km.
-Kofferraampje dat niet meer open gaat, jawel!!
-bakje in chauffeursdeur die er uit was gevallen.
-strip dorpel thv passagiersdeur die los komt
-andere onhebbelijkheden
Nu heb ik al heel wat gelezen over de C5 break en zijn "beruchte" mankementjes. Hopelijk ga ik er niet teveel van merken maar toch.

Ik had graag wat puntjes afgegaan:
Komen volgende mankementen nog altijd voor na de "facelift"?
-slijten de banden nog altijd onregelmatig
-gaat dat achterste kofferraampje ooit werken?
-veelvuldige electronica prob
-slechte radio-ontvangst
-uitlaatgasprobs
Ander puntje;
- achterste passagiersraam dat open stond toen de auto afgesloten was. hoe kan dat??? moet dat niet automatisch dicht gaan?
Is enige vorm van argwaan voor een firmawagen met automatische versnellingsbak geoorloofd of niet?
Kan er mij iemand een lijstje geven van wat een onderhoudshistoriek juist moet opgeven in het boekje. Zo kan ik beter nagaan of hij alles heeft gehad.
Wat houdt het onderhoud van 150.000km trouwens in? Moet de FAP-filter nu volledig vervangen worden of gedeeltelijk. Kan dat nergens vinden.
Alvast bedankt en ik hou jullie op de hoogte van het vervolg zodra ik hem in handen heb!!
Biebie