Ik zou binnenkort een C5-III gaan bestellen en twijfel even of ik de optionele navi-drive zou nemen. Momenteel heb ik in mijn huidige auto een Pioneer AVIC-HD3 zitten en de functionaliteit hiervan is vergelijkbaar (nav, jukebox, tuner, ...) Alleen heeft deze als extra ook een DVD-player met mogelijkheid tot aansluiten van extra schermpjes. Jammer genoeg neemt de C5 geen double-din units.
Weet iemand of op de RT4 ook extra LCD's aangesloten kunnen worden?
Is het sowieso mogelijk/te doen om LCD's te monteren in de hoofdsteunen? Heeft iemand dit al gedaan? Ik kan er wel mee leven dat dit een losstaansd systeem zou worden met een DVD-player onder de zetel of in het handschoenenkastje.
Ik hoorde van de dealer verder nog dat Citroen aan het werken is aan een systeem met uitklapbaar scherm. Heeft iemand hier meer info over?
Hoe moeilijk is het om de 5km/u restrictie op te heffen op de video-in? Ik lees her en der over een stukje SW waarmee je via een USB-poort enkele settings kan veranderen. Ik kan die SW wel vinden (op de RT4 wiki), maar zie niet meteen hoe je die USB-poort installeert. Het enige dat ik op de wiki hierover vind, gaat over een USB-host interface, en ik denk dat om programmatie via een PC te doen, je een USB-device interface nodig hebt (PC is dan host), niet?
Tot slot: weet er iemand of het mogelijk is om het concert-pack apart achteraf zelf te installeren? Deze optie is namelijk niet leverbaar op de VTR, enkel op de exclusive. Het enige verschil is volgens mij de DSP, speakers en sub. Ik heb wel wat verstand van de inbouw van die dingen, dus dat lukt wel, ik zou alleen willen weten of de bekabeling (CAN) enzo voorzien is.
Veel vragen he, ik weet het
alvast bedankt!